نسخه جدید اپلیکیشن گوگل برای خرید همه کالاها به صورت صوتی

نسخه جدید اپلیکیشن گوگل مخصوص گوشی‌های هوشمند ابزارهای مختلف برای خرید اینترنتی را شامل می‌شود و برای هر کالا حجم بیشتری از اطلاعات را به نمایش می‌گذارد.

موبنا – تنها چند روز تا «جمعه سیاه» و تخفیف‌های گسترده در کشور آمریکا باقیمانده است و در این میان شرکت گوگل اعلام کرد اپلیکیشن جست‌وجوگر اینترنتی آن که با نام Search شناخته می‌شود تغییرات قابل ملاحظه در طراحی را شامل شده است تا کاربران بتوانند هدایا و کالاهایی که می‌خواهند جست‌وجو و خریداری کنند را آسان‌‌تر بیابند.

نسخه جدید اپلیکیشن گوگل مخصوص گوشی‌های هوشمند ابزارهای مختلف برای خرید اینترنتی را شامل می‌شود و برای هر کالا حجم بیشتری از اطلاعات را به نمایش می‌گذارد. در این نسخه جدید از ابزار موبایلی جست‌وجوگر گوگل شما می‌توانید تصویر بزرگتر کالا، توضیحات کامل، بازبینی‌های صورت گرفته توسط دیگر کاربران، قیمت کالا، مقایسه قیمت با دیگر محصولات و … را در اختیار داشته باشید.

نسخه جدید اپلیکیشن گوگل برای خرید همه کالاها به صورت صوتی

علاوه بر این گوگل اعلام کرد که در نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی خود راهنمای خرید هر کالا در زمینه‌های مختلف را هم در اختیار کاربران می‌گذارد. در این میان زمانی که شما یک کالای به خصوص را جست‌وجو می‌کنید، سایت اینترنتی google.com به شما اطلاعات مازاد و کاربردی بیشتری را نسبت به قبل نشان می‌ده که از جمله آنها می‌توان به کالاهای مرتبط اشاره کرد. بنابراین شما می‌توانید بازبینی‌های صورت گرفته توسط کاربران مختلف، قیمت، مشخصات و … را به راحتی با یکدیگر مقایسه کنید و دو محصول مشابه را به طور دقیق در کنار یکدیگر داشته باشید.

نسخه جدید اپلیکیشن اینترنتی گوگل به گونه‌ای ساخته شده است که اگر مدل جدید از کالای مورد نظر آنها عرضه شود به آنها هشدار می‌دهد و آنها را در جریان آخرین تغییرات مرتبط با کالای جدید می‌گذارد.

شرکت گوگل همچنین این امکان را فراهم کرده است تا کاربران در صورت تمایل بتوانند به صورت صوتی خرید خود را انجام دهند. برای این کار می‌بایست اپلیکیشن «گوگل اسیستنت» فعال شود و کاربران تمام اقلام مورد نظر خود را به صورت صوتی بدون دخالت دست خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا