۹۰ درصد کاربران تا ماه آینده گوشی خود را عوض می‌کنند

از هر ۱۰ کاربری که در این بررسی شرکت کردند ۹ نفر توضیح دادند که در نظر دارند پایان سال ۲۰۱۷ میلادی همزمان با آغاز تخفیف‌های سراسری گوشی هوشمند جدید برای خود بخرند.

موبنا – بر اساس نتایج حاصل از بررسی جدیدی که در مرکز «پالس» انجام شده است، ۹۰ درصد کاربران تصمیم دارند در تعطیلات پایان سال جاری میلادی که حدود یک ماه تا آن باقیمانده است گوشی هوشمند خود را عوض کنند. این مسئله به آن معنی خواهد بود که بازار جهانی گوشی‌های هوشمند با درخواست قابل ملاحظه برای خرید محصولات جدید مواجه می‌شود و در این میان گوشی‌های مجهز به نمایشگر یکپارچه با لبه باریک که از استاندارد ۱۸:۹ پیروی می‌کنند و نمایشگر دستگاه تا لبه‌های بدنه امتداد یافته است بیشترین محبوبیت را خواهند داشت.

از هر ۱۰ کاربری که در این بررسی شرکت کردند ۹ نفر توضیح دادند که در نظر دارند پایان سال ۲۰۱۷ میلادی همزمان با آغاز تخفیف‌های سراسری گوشی هوشمند جدید برای خود بخرند. شرکت «پالس» که این بررسی را انجام داده است یکی از بزرگترین مراکز تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی از جمله گوشی‌های هوشمند، گیرنده‌های تلویزیونی و … محسوب می‌شود.

۹۰ درصد کاربران تا ماه آینده گوشی خود را عوض می‌کنند

بر اساس این بررسی گفته شد ۳۳ درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند از ظرفیت باتری دستگاه کنونی خود ناراضی هستند و آن را نامناسب می‌دانند. ولی این مسئله عامل اصلی تصمیم‌گیری آنها برای خرید گوشی هوشمند جدید نبوده است.

به گفته شرکت «پالس» از آنجایی که قیمت گوشی‌های هوشمند پیشرفته و پرچمدار همچنان در حال افزایش است، کاربرانی که از باتری دستگاه خود ناراضی هستند ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه اندک باتری دستگاه را تعویض کنند و از این طریق مشکل خود را حل کنند.

شرکت «پالس» اعلام کرد به طور میانگین باتری گوشی‌های هوشمند بین ۱۸ تا ۲۴ ماه به پایان عمر خود می‌رسد و توان ذخیره‌سازی انرژی مانند روزهای اول را از دست می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا