اپلیکیشن ویز پلاس، سخنگوی فارسی برای مسیریاب محبوب ویز

شما برای پیدا کردن آدرس از کدام ابزارهای مسیریابی استفاده میکنید؟ یکی از معروفترین این ابزارها Waze نام دارد که به دلیل قابلیت سخنگویی از محبوبیت زیادی برخوردار است. برنامه ویز پلاس که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم، زبان فارسی را به قابلیت سخنگوی ویز اضافه میکند. در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی با ما همراه شوید.

موبنا – قبل از اینکه درمورد اپلیکیشن فوق صحبت کنیم، بد نیست بدانید که هنوز بخش هایی از برنامه Waze  فیلتر هستند. به همین دلیل باید یک تغییر دهنده ip مثل هات اسپات بر روی گوشی خود نصب داشته باشید. حالا میتوانید ویز پلاس را اجرا نموده و آموزش ویدیویی آن را ببینید. این برنامه اندرویدی درواقع یک برنامه کمکی برای اپلیکیشن ویز میباشد و صدای فارسی را به سخنگوی آن اضافه میکند.

 

نکته : برای افزودن صدای فارسی به ویز باید با پرداخت هزینه ناچیز، برنامه فوق را به نسخه طلایی ارتقا دهید.

با اپلیکیشن ویز پلاس، مسیریابی با سخنگوی فارسی را تجربه کنید.

سخنگوی فارسی

 

سخنگوی دلخواه خود را انتخاب کنید

در صفحه اصلی ویز پلاس، ۴ سخنگو به چشم میخورد که ۳ مورد از آنها به زبان فارسی و ۱ مورد هم به زبان آذری هستند. قبل از اینکه سخنگوی موردنظر خود را انتخاب نمایید، با لمس دکمه پخش میتوانید صدای آن را گوش دهید. حالا کافی است بر روی عبارت افزودن صدا به مسیریاب اشاره کنید تا اپلیکیشن ویز اجرا شود.

با اجرای برنامه Waze به قسمت ضبط صوت آن خواهید رفت و سخنگوی فارسی انتخاب شده در بالای لیست صداها به نمایش درمی آید. با علامت زدن این گزینه، افزودن صدای فارسی به ویز پایان می یابد و میتوانید با اشاره بر روی دکمه اطلاعات (i) صداهای ضبط شده آن را بشنوید.

 

نکته : برای انجام مراحل بالا باید اپلیکیشن ویز در حال اجرا باشد و همچنین برنامه تغییر دهنده ip را فعال کرده باشید.

 

افزودن صدای فارسی به ویز

 

درباره رابط کاربری برنامه بدانید

قالب گرافیکی ویز پلاس مثل عملکرد آن ساده میباشد و در عین حال از جذابیت های لازم برخوردار است. در ظاهر این اپلیکیشن رنگ های زنده و هماهنگ میبینید که در کنار آیکن های یکدست و زیبا، نظر مثبت شما را جلب خواهند کرد. البته انتظار میرفت که در طراحی محیط اپلیکیشن فوق، دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری صرف گردد. از لحاظ تجربه کار با این برنامه، مشکل خاصی وجود ندارد و همه اقشار میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 

هرچند عملکرد ویز پلاس ساده به نظر میرسد اما کاربرد آن برای افرادی که از اپلیکیشن ویز استفاده میکنند، بسیار اهمیت دارد. این اپلیکیشن اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.

ابزارهای مسیریابی

قابلیت ها و نقاط قوت برنامه

  • افزودن سخنگوی فارسی به اپلیکیشن ویز
  • عملکرد صحیح با حداقل خطا
  • رابط کاربری زیبا و روان

نقاط ضعف برنامه

  • وجود خطاهای جزئی
  • تعداد کم صداها
,ویز پلاس (سخنگوی فارسی ویز)

تولید کننده : موبولرن اندروید

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۵

سیستم عامل : اندروید ۴.۰.۱ و بالاتر

حجم : ۳.۶ مگابایت

 اپلیکیشن ویز پلاس، سخنگوی فارسی برای مسیریاب محبوب ویز
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا