جمهوری گیمرهای ایسوس ROG Strix XG32VQ و ROG Strix XG35VQ را معرفی کرد

ایسوس برند نخست نمایشگرهای گیمینگ برای جمهوری گیمر های خود، امروز به معرفی سری جدید محصولات خود پرداخت: ROG Strix XG32VQ و ROG Strix XG35VQ، دو مانیتور گیمینگ منحصر به فرد و ویژه ای هستند که تجربه بی نقص و عالی را از گیمینگ ارائه می دهند.

موبنا – ROG Strix XG32VQ  مانیتوری منحنی ۳۲ اینچی چند منظوره است که تعادل کامل را بین بازی برقرار کرده و کیفیت درخشانی از تصویر را ارائه می دهد، در حالی کهROG Strix XG35VQ  یک مانیتور ۳۵ اینچی است و بزرگترین مانیتور منحنی در خانواده ROG است که شما را در غرق در بازی خواهد کرد. هر دو مدل دارای ویژگی Adaptive-Sync (FreeSync ™) برای نمایش یک گیم پلی صاف و بدون مشکل هستند. همچنین با نورپردازی ASUS Aura Sync امکان هماهنگ سازی با سایر اجزای سازنده و لوازم جانبی Aura در هر دو مدل فراهم خواهد شد.


XG32VQ
XG32VQ

XG35VQ
XG35VQ

منحنی همه جانبه با نمایشی به واقعیت زندگی

هر دو محصول  XG32VQ و XG35VQ دارای میزان انحنای ۱۸۰۰R هستند که تسلط چشمان شما به تمامی نقاط روی مانیتور را تضمین میکند. این امر منجر به ایجاد تصاویری خیره کننده، زاویه دیدی وسیع با کاهش تحریف و تغییر رنگ و راحتی بیشتر در مشاهده، حتی در ماراتن های طولانی بازی خواهد شد.

ROG Strix XG32VQ دارای انحنایی با گستره رنگی ۱۲۵ درصدی sRGB است که به ارائه طیف گسترده ای از رنگ های زنده و پیشرفته میپردازد. ROG Strix XG35VQ با نسبت تصویر فوق العاده ۲۱: ۹ اندازه ی صفحه نمایش را ۳۵ درصد افزایش می دهد و نمایشگری WQHD با رزولوشن UWQHD (3440 × ۱۴۴۰) را ارائه میکند که عمق آن را تا حدی افزایش می دهد.

زیبایی شناسی الهام گرفته از بازی

تکنولوژی نورپردازی ASUS Aura Sync فرآیند اتصال ROG Strix XG32VQ و XG35VQ را به سایر اجزای سازنده و لوازم جانبی Aura آسان می کند و به هماهنگ سازی نور با موسیقی یا جلوه های صوتی بازی میپردازد. این هماهنگ سازی به راحتی با نصب نرم افزار Aura Sync بر روی لپ تاپ یا دسکتاپ امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر این، دارای یک کیت امضای نورانی قابل تنظیم در زیر پایه است که امکان ایجاد و سفارشی کردن نورپردازی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

بازی عالی روان و بدون نقص

مانیتور ROG Strix XG35VQ با نرخ بروزرسانی ۱۰۰ هرتز، برگ برنده ی شما در بازی های اول شخص شوتر، رانندگی، استراژی آنلاین و ورزشی خواهند بود و برای بازی های سریع در بالاترین تنظیمات بصری، دارای نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتز است که از صافی و بی وقفه بودن تصویر برخوردار است.

هر دو محصول به فناوری FreeSync مجهز هستند که موجب کاهش تاخیر در ورودی (Input Lag) و یکسان سازی نرخ فریم می گردد. علاوه بر این، ROG Strix XG35VQ دارای تکنولوژی انحصاری ASUS Extreme Low Motion Blur است که باعث می شود تا اشیاء با سرعت حرکت بالا، واضح تر به نظر رسیده و گیم پلی صاف و بدون مشکل با پاسخگویی سریع را ارائه می دهند.

پیشرفت های بازی محور

XG32VQ و XG35VQ ویژگی های مختلفی را به ASUS اضافه کرده اند و برای بازی های حرفه ای ساخته شده است. HotPlus Hotkey دسترسی سریع به گزینه های مختلف crosshair، تایمر صفحه، شمارنده فریم در ثانیه و قابلیت ترازبندی صفحه نمایش را فراهم می کند. قابلیت GameVisual تا ۷ حالت نمایش را برای صفحه نمایش از پیش تعیین کرده است تا تصاویر بهینه ای برای انواع مختلف بازی ها فراهم می کند. همچنین نرم افزار DisplayWidget به شما امکان دسترسی آسان و سریع به تنظیمات همراه با فناوری های ASUS GameVisual، App Sync و فیلتر کاهنده نورهای آبی مزاحم  را مهیا می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا