معرفی نخستین گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ روی سایت رسمی شرکت

شرکت سامسونگ مجوز ورود نخستین محصول از این خانواده را از سازمان «بلوتوث SIG» و «سازمان ملی خدمات رادیویی کره جنوبی» دریافت کرده است و شرکت مذکور به زمان عرضه عمومی این گوشی بسیار نزدیک شده است.

موبنا – از مدت‌ها قبل اعلام شد که سامسونگ در حال کار کردن روی پروژه‌ای است که به موجب آن برای نخستین بار گوشی‌های انعطاف‌پذیر و خم‌شدنی وارد بازار می‌شوند و تصمیم بر آن شده است که این سری از گوشی‌های سامسونگ در خانواده‌ای موسوم به «گلکسی ایکس» وارد بازار شوند.

در حال حاضر شرکت سامسونگ مجوز ورود نخستین محصول از این خانواده را از سازمان «بلوتوث SIG» و «سازمان ملی خدمات رادیویی کره جنوبی» دریافت کرده است و این طور که در آخرین خبرها اعلام شده، شرکت مذکور به زمان عرضه عمومی این گوشی بسیار نزدیک شده است.

سامسونگ هم‌اکنون در حالی توسعه گوشی هوشمندی با کد  SM-G888N0 است که روی سایت اینترنتی شرکت کره‌ای مذکور یک صفحه اختصاصی برای پشتیانی از این گوشی هوشمند ارایه شده است و منابع آگاه می‌گویند این محصول نخستین گوشی انعطاف‌پذیر ساخته شده در شرکت سامسونگ خواهد بود. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود از هم‌اکنون تا زمان معرفی رسمی نخستین گوشی هوشمند منعطف کره‌ای مدت کوتاهی باقی مانده است.

معرفی نخستین گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ روی سایت رسمی شرکت

این طور که منابع آگاه اعلام کرده‌اند،‌ شرکت سامسونگ تصمیم دارد در مرحله نخست ۱۰۰ هزار دستگاه از این گوشی را تولید کند. در مورد اینکه «گلکسی ایکس» چه شکل ظاهری داشته باشد و چطور رفتار کند اخبار مختلف منتشر می‌شود و سامسونگ هم طی چند سال اخیر حق امتیازهای فراوانی را برای این گوشی به ثبت رسانده است که یکی از مهم‌ترین آنها ساخت نمایشگر انعطاف‌پذیر است که ژانویه امسال در نمایشگاه CES 2017 به نمایش درآمد.

ولی سوال باقیمانده اینجاست که آیا ساخت چنین گوشی هوشمند متفاوتی می‌تواند برای شرکت‌های الکترونیکی بزرگ ارزش افزوده داشته باشد یا خیر؟ سامسونگ با انجام سرمایه‌گذاری‌های فراان می‌کوشد در این زمینه فعالیت کند و آینده دستگاه‌های موبایلی را به این شکل می‌بیند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا