استانداردهای ایمنی و سبز در HUAWEI Mate 10

تلفن های هوشمند شخصی ترین دستگاه های ما هستند. ما آنها را همه جا همراه خود می بریم، به آنها تکیه می کنیم تا با دیگران مرتبط بمانیم و تقریباً همه کارهای ما به آنها مرتبط است.

موبنا – با توجه به اینکه تکنولوژی باید برای همه ما امن باشد، هوآوی تلفن های همراه Mate 10 و Mate 10 Pro را با همین نگرش طراحی کرده تا شما تجربه روان و امنی با این تلفن ها داشته باشید. در ادامه قصد داریم به ۴ نکته ای که برای شما در ارتباط با امنیت تلفن های همراه جدید هوآوی جذاب است اشاره کنیم.

۱- استاندارد ایمنی TUV برای شارژ سریع در HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro
سرعت شارژ در گوشی هوشمند شما بدون اطمینان از امنیت آن هیچ ارزشی ندارد. اگر امنیت باتری گوشی جدی گرفته نشود، نتایج آن می تواند فاجعه بار باشد. به همین دلیل است که Huawei گوشی های هوشمند خود را تحت آزمایش های سخت قرار می دهد تا اطمینان حاصل کند که آنها برای شما امن هستند. هواوی برای بهبود بهره وری و امنیت گوشی هایش در شارژ سریع یا همان سیستم Super Charge بدون محدود کردن سرعت شارژ از یک سیستم امنیتی ۱۵ لایه بهره گرفته است. این تکنولوژی می تواند میزان شارژ لازم برای کار با گوشی در طول یک روز را تنها با ۲۰ دقیقه شارژ فراهم کند در حالیکه امنیت این سیستم توسط TUV Rheinland تضمین شده است.

استانداردهای ایمنی و سبز در HUAWEI Mate 10

۲- طراحی Mate 10 و Mate 10 Pro با مواد امن و اشتعال ناپذیر انجام گرفته است
امنیت از مراحل تولید و ساخت آغاز می شود. با توجه توانمندی پیشرفته ساخت تجهیزات در هوآوی، این شرکت از بهترین و امن ترین مواد در ساخت HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro بهره گرفته است. جلو پشت این گوشی ها با بهره گیری از شیشه های مستحکم و قوی با مقاومت بسیار زیاد در مقابل شکستن و به صورت نشکن طراحی شده اند. همچنین HUAWEI با بهره گیری از یک تکنیک نوآورانه شیشه محکم پشت گوشی را قبل از شکل دهی با حرارت ۷۰۰ درجه سانتیگراد حرارت می دهد تا زیبایی و استحکام یکجا در شیشه سه بعدی پشت این مدل پدید آورد.

استانداردهای ایمنی و سبز در HUAWEI Mate 10

۳- HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro دوستدار محیط زیست:
هوآوی Mare 10 و Mate 10 Pro با تعهد به حفظ محیط زیست طراحی و تولید کرده و مواد ساخت را به دقت انتخاب کرده و از به کار گیری مواد پرخطر مانند مواد اشتعال زا، PVC، فتالات و . . . اجتناب نموده است. به علاوه هواوی از روش های ساخت دوستدار محیط زیست (Green) در تولید این گوشی ها بهره گیری کرده است. حتی برای بسته بندی و پکیجی که این برند برای فروش گوشی های Mate 10 بهره گرفته، گواهینامه Forest Stewardship Council TM اخذ شده است. Forest Stewardship Council TM یا FSC بنیاد جهانی غیر دولتی، غیر انتفاعی و مستقلی است که تعهد به حفظ جنگل ها و مراتع را اشاعه می دهد است. به علاوه هوآوی برای چاپ جعبه های فروش و کتابچه های راهنمای کوچک کاغذی این گوشی ها از جوهر دوستدار محیط زیست یا eco-friendly که برای استفاده از مواد ارگانیک ساخته شده بهره گیری کرده است.

استانداردهای ایمنی و سبز در HUAWEI Mate 10

۴- HUAWEI Mate 10 Pro ضد آب و گردو غبار است
هوآوی گوشی Mate 10 Pro را با استاندارد IP-67 به صورت مقاوم در مقابل آب و گردو غبار طراح و ساخته است. لازم به ذکر است که Mate 10 هم از استاندارد IP-53 برخوردار است.

استانداردهای ایمنی و سبز در HUAWEI Mate 10

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا