آموزش زبان انگلیسی تیکا، روش موثر و کم هزینه برای یادگیری زبان انگلیسی

اگر می خواهد زبان انگلیسی را یاد بگیرید و در عین حال وقت کافی برای شرکت در کلاس های آموزشی را ندارید، راه های سریعتر و کم هزینه تر نیز برای این کار هست. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تیکا یک کالج همراه برای یادگیری زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته می باشد. برای آشنایی بیشتر با این برنامه اندرویدی، ما را در نقد و بررسی آن همراهی کنید.

موبنا – بعد از دیدن معرفی تصویری در ابتدای برنامه فوق، بهتر است از طریق منوی کناری در آن ثبت نام کنید تا بتوانید از همه امکانات بهره مند شوید. این کار با وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت کد تایید انجام میشود. برای تکمیل اطلاعات کاربری خود نیز باید به قسمت پروفایل بروید و مواردی از قبیل نام و نام خانوادگی، ایمیل، جنسیت، سن، شغل و مقطع تحصیلی را وارد نمایید. قدم بعدی در آموزش زبان انگلیسی تیکا، مشخص کردن سطح معلومات انگلیسی شما میباشد که گزینه آن در منوی کناری قرار گرفته است.

 

نکته : با انتخاب هر کدام از سطح ها به غیر از کم، باید یک آزمون تعیین سطح با حداقل ۲۰ سوال را پشت سر بگذارید. این اپلیکیشن اندرویدی از نتیجه آزمون، سطح شما را حدس میزند که در صورت نیاز میتوانید آن را تغییر دهید.

با آموزش زبان انگلیسی تیکا در هر جا و هر وقت که خواستید، انگلیسی یاد بگیرید.

 

برای شرکت در کلاس های همراه آماده باشید

همانطور که گفتیم، آموزش زبان انگلیسی تیکا یک کالج همراه است که میتوانید در کلاس های آن شرکت نموده و انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید. محتوای اپلیکیشن فوق از ویدیوهای آموزشی زبان انگلیسی تشکیل شده که از سطح مبتدی تا پیشرفته، شما را آموزش میدهند. برای شروع کافی است از طریق منوی پایین صفحه به بخش College بروید و یا دکمه درس های من را در بالای صفحه اصلی لمس کنید. حالا لیست درس ها به نمایش درمی آیند که با انتخاب هر کدام، باید روند آموزشی زیر را پشت سر بگذارید:

شروع : این بخش از آموزش ها درواقع یک معرفی کوتاه ویدیویی از درس میباشد.

لغات : در این قسمت از آموزش، لغات و اصطلاحات پر کاربرد درس که در مکالمات روزمره کاربرد دارند را یاد میگیرد. بر روی هر کارت، عبارت انگلیسی، ترجمه فارسی، تلفظ با دو لهجه و همچنین آموزش صوتی قابل دسترسی خواهد بود.

انگلیسی شو : سومین قسمت از آموزش ها مربوط به یک ویدیوی کوتاه با زیرنویس فارسی و انگلیسی میشود که به کمک آن، کاربرد لغات بخش قبل در مکالمات روزمره را یاد میگیرید.

ویدیوی آموزشی : حالا که سه بخش قبلی را پشت سر گذاشتید، وقت آن رسیده تا آموزش ویدیویی درس را بطور کامل ببینید. در این آموزش علاوه بر مکالمه و ترجمه، دستور زبان انگلیسی نیز به شما یاد داده خواهد شد.

تمرین : بعد از هر آموزش به تمرین نیاز است تا یادگیری تکمیل شود. در این قسمت میتوانید به چند تست ۴ گزینه ای جواب داده و خود را محک بزنید. تعداد جواب های درست و غلط نیز در پایان آزمون به نمایش درمی آید.

 

نکته : با تمام کردن هر درس، تعدادی سکه دریافت خواهید کرد که با آنها میتوانید برای خرید درس های بعدی اقدام نمایید. در صفحه پروفایل نیز امکان دریافت سکه رایگان با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی وجود دارد و اگر به سکه بیشتری نیاز داشتید، باید آنها را از قسمت افزایش اعتبار بخرید. لازم به ذکر است که سوابق خریدهای شما در بخش پروفایل قابل مشاهده میباشد.

 

یادگیری زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

 

زنگ تفریح برای سرگرمی و یادگیری بیشتر

هر کلاس یک زنگ تفریح هم دارد و در آموزش زبان انگلیسی تیکا نیز به همین منظور، بخشی به نام سرگرمی پیش بینی شده است. محتوای این بخش به دو قسمت ویدیو و موزیک تفکیک شده تا شما بتوانید موثرترین روش یادگیری انگلیسی را تجربه کنید. هنگام پخش ویدیوها و موزیک ها، متن آنها همراه با ترجمه فارسی به نمایش درمی آید. با اشاره بر روی هر مورد، صفحه ای شبیه به یک پخش کننده باز میشود که امکانات زیر در آن به چشم میخورد:

  • پخش آنلاین یا دانلود
  • نوار زمان برای عقب و جلو بردن
  • موزیک یا ویدیوی قبلی و بعدی
  • اشتراک گذاری (دعوت به دریافت برنامه)
  • پخش تصادفی فایل های بعدی
  • نمایش متن انگلیسی، فارسی و یا هر دو

 

نکته : در انتهای صفحه اصلی برنامه، ویدیوها یا موزیک های پیشنهادی روز نشان داده میشوند که بعضی از آنها رایگان هستند و برخی دیگر را میتوانید با پرداخت سکه، پخش کنید.

 

دیکشنری تیکا

یادگیری زبان انگلیسی بدون در اختیار داشتن یک دیکشنری، ممکن نیست. در آموزش زبان انگلیسی تیکا یک دیکشنری کامل وجود دارد که از طریق منوی کناری یا لمس دکمه سمت راست در سربرگ، میتوانید از آن استفاده نمایید. با تایپ هر کلمه در این دیکشنری، کلمات مشابه به شما پیشنهاد داده میشود. برای هر کلمه نیز ترجمه کامل فارسی با تلفظ آن به دو لهجه انگلیسی و آمریکایی قابل دسترس میباشد.

 

نکته : برای استفاده از دیکشنری باید ابتدا آن را دانلود کنید.

 

ویدیوهای آموزشی زبان انگلیسی

 

رابط کاربری برنامه و تجربه استفاده از آن

آموزش زبان انگلیسی تیکا از قالب گرافیکی یکپارچه و کاربرپسندی بهره میبرد. دلیل جذابیت محیط این اپلیکیشن، استفاده از رنگ های زنده و هماهنگ در کنار آیکن های یکدست و زیبا میباشد. از لحاظ تجربه کار با برنامه فوق نیز باید گفت که به غیر از بعضی موارد اضافه مثل دکمه + در صفحه اصلی و نقص های جزئی در جابجایی بین صفحات، مشکل خاصی در آن به چشم نمیخورد. امیدواریم که این نواقص در نسخه های بعدی برطرف گردند.

 

پیشنهاد میکنیم برای صرفه جویی در وقت و هزینه های خود، زبان انگلیسی را با امکانات مفید آموزش زبان انگلیسی تیکا یاد بگیرید. این برنامه اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت است.

آموزش زبان انگلیسی

قابلیت ها و نقاط قوت برنامه

  • عملکرد صحیح در همه بخش ها با حداقل خطا
  • محتوای آموزشی غنی
  • استفاده از روش های موثر برای آموزش زبان انگلیسی
  • امکانات جانبی مفید
  • رابط کاربری زیبا و روان
نقاط ضعف برنامه

  • وجود خطاهای جزئی
  • کمبود برخی از امکانات

تولید کننده : استارتاپ تیکا

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۲.۶

سیستم عامل : اندروید ۴.۰.۱ و بالاتر

حجم : ۸.۴ مگابایت

 آموزش زبان انگلیسی تیکا، روش موثر و کم هزینه برای یادگیری زبان انگلیسی
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا