«گلکسی نوت ۸» را به جای «آیفون ایکس» بخرید!

فروشگاه AT&T اعلام کرد که اگرچه از «آیفون ایکس» استقبال شده است، ولی این محصول چندان هم قابل قبول نیست و آنقدرها هم ارزش صبر کردن برای انتخاب مدل و رنگ مناسب را ندارد.

موبنا – چند روز قبل یک شهروند آمریکایی به یکی از فروشگاه‌های شرکت مخابراتی AT&T مراجعه کرد تا یک دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ایکس» را برای خود خریداری کند و فروشنده‌ای که در مغازه حضور داشت خرید یک دستگاه فبلت «گلکسی نوت ۸» را به جای پرچمدار اپل به او توصیه کرد.

اتفاق به این صورت افتاده بود که مدتی قبل شرکت AT&T به این جوان آمریکایی که «آیفون ایکس» را پیش‌خرید کرده بود پست الکترونیکی ارسال کرد و در آن نوشت: «کریستوف، انتظار برای دریافت “آیفون ایکس” شما به پایان رسیده است».

البته این پست الکترونیکی چندان هم کامل ارسال نشده بود و زمانی که کریستوف به سایت اینترنتی مربوطه رفت تا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کند، فقط مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند به رنگ نقره‌ای باقی مانده بود.

«گلکسی نوت ۸» را به جای «آیفون ایکس» بخرید!

با این وجود شرکت AT&T تاکید داشت که از همان ابتدا برای همه کاربرانی که پیش خرید را انجام داده‌اند امکان دسترسی به گوشی را فراهم کرده است و در روز ورود «آیفون ایکس» به بازار دو بار به کریستوف ایمیل زد و به او گفت که برای دریافت گوشی خود اقدام کند.

در ایمیل اول نوشته شده بود:‌ «کریستوف، زمان موعد فرا رسیده است. امروز می‌توانی گوشی هوشمند “آیفون ایکس” را به صورت آنلاین سفارش بدهی». این پست الکترونیکی ساعت ۱۵:۴۳ به وقت محلی ارسال شده بود.

او عکس‌العملی نشان نداد و سپس در ساعت ۲۳:۲۳ هما نشب یک ایمیل دیگه ارسال شد: «کریستوف، “آیفون ایکس” جدید شما بالاخره رسید».

در این لحظه کریستوف دوباره به سایت اینترنتی مربوطه مراجعه کرد و باز هم فقط مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند موجود بود.

«گلکسی نوت ۸» را به جای «آیفون ایکس» بخرید!

با این اتفاقات او دیگر مطمئن نبود که همچنان «آیفون ایکس» میخواد یا یک گوشی دیگر را ترجیح می‌دهد. سرانجام او تصمیم گرفت به فروشگاه AT&T برود و به صورت مستقیم این ماجرا را پیگیری کند. البته در این بین کریستوف به فروشگاه‌های Verizon و Best Buy هم مراجعه کرد تا گوشی «پیکسل ۲» گوگل را مورد آزمایش قرار دهد.

سرانجام او به فروشگاه AT&T رسید و از یکی از فروشنده‌ها خواست به او کمک کند. او توضیح داد که هنوز یک دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۶» در اختیار دارد و به دنبال گوشی جدید می‌گردد. او گفت که شرکت AT&T دو بار ایمیل ارسال کرده و از او خواسته است «آیفون ایکس» را در اختیار بگیرد.

این طور که کریستوف می‌گوید، زمانی که او به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کرد نتوانست لذت واقعی در دست گرفتن «آیفون ایکس» را تجربه کند. زیرا کابل‌های امنیتی که به بدنه این دستگاه متصل شده‌اند اجازه نمی‌دهند به راحتی آن را در دست بگیرند.

با این اتفاقات، فروشنده فروشگاه AT&T به کریستوف توصیه کرد که خرید «آیفون ایکس» را به طور کامل فراموش کند و در عوض سراغ گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» سامسونگ برود. زیرا با پرداخت هزینه مشابه گوشی کامل تر و پیشرفته‌تر در اختیار می‌گیرد و با قلم هوشمند آن می‌تواند طیف گسترده‌تری از امکانات را در اختیار داشته باشد.

فروشگاه AT&T به کریستوف اعلام کرد که اگرچه از «آیفون ایکس» استقبال شده است، ولی این محصول چندان هم قابل قبول نیست و آنقدرها هم ارزش صبر کردن برای انتخاب مدل و رنگ مناسب را ندارد.

«گلکسی نوت ۸» را به جای «آیفون ایکس» بخرید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا