دزد بی مزد ۹، ماجراجویی در بین اسکیموها و سرخپوستان

زندگی بعضی از انسان ها به داستان پرماجرایی برای ساخت فیلم های سینمایی یا بازی های رایانه ای تبدیل شده است. بازی دزد بی مزد ۹ نیز دنباله یک داستان خیالی از پسری جوان به نام ایلیا میباشد که اکنون به سرزمین های یخ زده قطب شمال رسیده و هنوز ادامه دارد. در نقد و بررسی این بازی اندرویدی با ما همراه باشید.

موبنا – داستان دزد بی مزد که بازی فوق اپیزود شماره ۹ آن است، از یک خواب شروع شد. نقش اول این ماجرا که زندگی خود را با جمع کردن و فروختن زباله میگذراند، تصمیم میگیرد تا وسایل سرقت شده توسط پدرش را به صاحبان آنها بازگرداند. از اینکه در طی ۸ اپیزود چه اتفاقاتی گذشته اطلاع نداریم اما در دزد بی مزد ۹، سفری به قطب شمال و سرزمین اسکیموها خواهید داشت.

 

نکته : این بازی اندرویدی به سبک ماجراجویی میباشد و شما میتوانید مرحله اول آن را به صورت رایگان انجام دهید. با پرداخت هزینه ناچیز، بقیه مراحل باز میشوند.

با انجام بازی دزد بی مزد ۹، تجربه جالبی از ماجراجویی و سفر به قطب شمال داشته باشید.

داستان دزد بی مزد

 

آشنایی با سامیم و فصلی تازه از زندگی

از آنجا که دزد بی مزد ۹ روایتگر یک ماجراست و تعریف کردن داستان تا انتها هیجان آن را از بین میبرد، ما فقط اتفاقات اولین مرحله از بازی را بررسی میکنیم. سامیم یک دختر اسکیموست که برای قدم زدن از خانه دور میشود اما در راه به یک خرس قطبی برخورد میکند. او که توانایی مقابله با خرس را ندارد، مجبور به فرار میشود و در بالای یک صخره پناه میگیرد. اینجاست که قهرمان داستان یعنی ایلیا، به کمک سامیم می آید و خرس را میکشد.

این شجاعت باعث آشنایی سامیم و ایلیا میشود که در ادامه داستان و مراحل بعدی، اتفاقات دیگری را رقم میزند. شما باید برای تمام کردن بازی کارهای مختلفی از جمله شنا در آب، جستجو در غار و غیره را انجام دهید. البته در بین حوادث بازی، باید حواستان به جمع کردن ۵ الماس پنهان هم باشد. بد نیست بدانید که در هر بخش از داستان، نقش یکی از کاراکترها را ایفا خواهید کرد. کنترل کاراکتر هم با لمس طرف چپ و راست آن انجام میشود و برای استفاده از آیتم ها نیز باید دوبار صفحه را لمس کنید.

 

نکته : تمام کردن بازی فوق حدود ۳ ساعت زمان میبرد و بر حسب نحوه انجام آن، دو پایان متفاوت دارد.

 

سرخپوستی بازی کنید

اگر از بازی در مناطق یخ زده قطب شمال راضی نیستید، میتوانید دزد بی مزد ۹ را در حالت سرخپوستی نیز انجام دهید. برای این کار کافی است به قسمت فروشگاه بروید و در صفحه دوم آن، تم سرخپوستی را خریداری کنید. علاوه بر این، امکان خرید کاراکترهای ویژه و لباس های مختلف برای کاراکترها نیز وجود دارد.

 

بازی های دنباله دار

 

نکاتی درباره گرافیک و صدای بازی

از لحاظ گرافیکی هم ویژگی های مثبتی را در دزد بی مزد ۹ میبینم و هم اینکه در بعضی موارد، کم کاری هایی صورت گرفته است. تصاویر پس زمینه استفاده شده در بازی، حس خوبی را از محیط القا میکنند اما انتظار میرفت در طراحی کاراکترها و سایر عناصر، خلاقیت بیشتری صرف گردد. انیمیشن ها نیز معمولی اجرا میشوند و جذابیت خاصی در آنها به چشم نمیخورد. حتی دیالوگ های داستان و صداگذاری ها آنقدر حرفه ای نیستند تا یخ بازی را بشکنند. در بخش منوها نیز شاهد طراحی خلاقانه ای نیستیم.

 

دزد بی مزد ۹ به عنوان یکی از بازی های دنباله دار که اپیزودهای مختلف آن نزدیک به ۲۰۰۰۰ بار دانلود شده اند، سرگرمی کوتاهی برای چند ساعت وقت گذراندن است. این بازی اندرویدی را میتوانید به صورت رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

بازی ماجراجویی برای اندروید

قابلیت ها و نقاط قوت بازی

  • داستان پردازی طولانی در ۹ اپیزود
  • اجرای روان و بدون خطا در اکثر گوشی ها
  • گرافیک نسبتا خوب
نقاط ضعف بازی

  • سادگی بیش از حد در گیم پلی
  • عدم خلاقیت کافی در طراحی گرافیکی

تولید کننده : مهدی گنجه زادگان

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۰.۱

سیستم عامل : اندروید ۲.۳ و بالاتر

حجم : ۳۵.۹ مگابایت

دزد بی مزد ۹، ماجراجویی در بین اسکیموها و سرخپوستان
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا