سامسونگ اتفاقی مدل ۲۰۱۸ گوشی «گلکسی آ۷» را معرفی کرد (+عکس)

اطلاعات این گوشی هوشمند روی سایت اینترنتی شعبه روسی سامسونگ منتشر شد و بر اساس آن اعلام شد محصول یاد شده هم‌اکنون با کد SM-A730F توسعه میابد.

موبنا – چند روز قبل شرکت سامسونگ به صورت کاملا اتفاقی تایید کرد که برای گوشی هوشمند «گلکسی آ۵» مدل ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است و این میان‌رده سال آینده به‌روز رسانی می‌شود. این خبر به صورت اتفاقی روی سایت اینترنتی شرکت سامسونگ متنشر شد که البته هیچ گونه مشخصات یا اطلاعاتی در مورد زمان ورود این محصول اعلام نشده بود و نشان داد که شرکت کره‌ای همچنان بر تولید محصولات میان رده تاکید دارد.

سامسونگ اتفاقی مدل ۲۰۱۸ گوشی «گلکسی آ۷» را معرفی کرد (+عکس)

با این وجود، امروز شرکت سامسونگ به صورت اتفاقی و بدون آنکه بخواهد مدل ۲۰۱۸ گوشی هوشمند «گلکسی آ۷»  را معرفی کرد و این مسئله نشان داده خانواده گوشی های میان رده سامسونگ سال آینده غنی‌تر خواهد بود.

اطلاعات این گوشی هوشمند روی سایت اینترنتی شعبه روسی سامسونگ منتشر شد و بر اساس آن اعلام شد محصول یاد شده هم‌اکنون با کد SM-A730F توسعه میابد که همین کد نشان داد این گوشی در راستای دیگر محصولات سری «گلکسی آ» در حال توسعه است.

سامسونگ اتفاقی مدل ۲۰۱۸ گوشی «گلکسی آ۷» را معرفی کرد (+عکس)

اگرچه هنوز اطلاعات دیگری در مورد این محصول منتشر نشده است، ولی منابع آگاه اخباری را در مورد آن منتشر کردند. به عنوان مثال گفته شد این گوشی هوشمند با تراشه «اکسینوس ۷۸۹۲» توسعه یافته است که مبتنی بر فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده است و ۸ هسته پردازشگر را شامل می‌شود. دو پردازشگر این گوشی هوشمند از نوع A73 و ۶ هسته پردازشگر دیگر از نوع A83 هستند و گوشی ۶ گیگابایتی دارد که هم‌اکنون به عنوان یکی از مشخصه‌های متمایز گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین شنیده شده است که مدل ۲۰۱۸ گوشی هوشمند «گلکسی آ۷» سامسونگ نمایشگر مبتنی بر فناوری «اینفینیتی» مانند گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» را در خود جا داده است و یک لبه بسیار باریک اطراف نمایشگر را در بر می‌گیرد. این گوشی هوشمند در فصل نخست سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه می‌شود و قیمت ارزانی دارد.

سامسونگ اتفاقی مدل ۲۰۱۸ گوشی «گلکسی آ۷» را معرفی کرد (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا