آغاز فروش جهانی گوشی منحصر به‌فرد Mate 10 Porsche Design هوآوی

این مدل ویژه از پرچمدار گوشی‌های هوآوی با قیمت پایه ۸۹۹۹ یوآن معادل ۱۳۵۸ دلار امروز وارد بازرا چین شد.

موبنا – آیا شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل دارید با پرداخت پول بیشتر یک دستگاه گوشی هوشمند منحصر به فرد در دست بگیرید که کمتر کاربری آن را در اختیار داشته باشد؟‌ اگر چنین تصمیمی دارید Mate 10 Porsche Design هوآوی بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود و هم‌اکنون زمان عرضه آن به بازار جهانی فرا رسیده است.

این مدل ویژه از پرچمدار گوشی‌های هوآوی با قیمت پایه ۸۹۹۹ یوآن معادل ۱۳۵۸ دلار امروز وارد بازرا چین شد. در مقایسه با این محصول گوشی هوشمند «آیفون ایکس» اپل با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت در آمریکا با قیمت ۱۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد و دو گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» سامسونگ و «ال‌جی وی۳۰» نیز به ترتیب ۹۵۰ و ۸۴۰ دلار قیمت دارند.

همان طور که می‌دانید، شرکت چینی هوآوی تاکنون گوشی‌های خود را در بازار چین ارزان‌تر از دیگر کشورها عرضه کرده است. در این میان گوشی هوشمند پرقدرت و زیبای Mate 10 Porsche Design هنوز به صورت رسمی وارد آمریکا نشده است و با این وجود در منطقه اروپا این محصول با قیمت ۱۳۹۵ یورو معادل ۱۶۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

البته توجه داشته باشید که شما با پرداخت این رقم محصول مذکور را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت در اختیار می‌گیرید و این در حالی است که مدل معمول گوشی هوشمند Mate 10 Pro با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شوند. رنگ انحصاری این گوشی هوشمند مشکی الماسی است و استدیو Porsche Design وظیفه طراحی آن را برعهده داشته است. بخش پشت بدنه این گوشی هوشمند هم نسبت به مدل اصلی تغییر حالت داده است و در بخش رابط کاربری هم برخی تغییرات اعمال شده است. در جعبه این گوشی هوشمند زیبا و پیشرفته نیز شما یک عدد هدست زیبا و کارآمد Porsche Design را مشاهده می‌کنید.

آغاز فروش جهانی گوشی منحصر به‌فرد Mate 10 Porsche Design هوآوی

علاوه بر موارد یاد شده Mate 10 Porsche Design و Mate 10 Pro که در اصل یکی هستند قابلیت‌های کاربردی فراوانی را شامل می‌شوند. این گوشی‌ها نمایشگر ۶ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی AMOLED را در خود جا داده‌اند و بدنه آنها بر اساس استاندارد ۱۸:۹ ساختهشده است. تراشه اصلی این گوشی هوشمند از نوع Kirin 970 ساخت شرکت هوآوی است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۶ گیگابایتی، دوربین اصلی مجهز به دو لنز ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری، رابط کاربری EMUI 8.0 و سیستم عامل اندروی ۸ اوریو اشاره کرد.

در حالی که ممکن است بسیاری از کاربران توان خرید گوشی هوشمند با این قیمت را نداشته باشند، ولی این محصول توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و در اروپا از آن استقبال گسترده‌ای شده است. زمانی که شرکت هوآوی در ماه اکتبر سری جدید محصولات Mate خود را معرفی کرد، توضیح داد که سال گذشته تمام گوشی های Mate 9 Porsche Design فروخته شد.

گوشی هوشمند زیبا و پرقدرت Mate 10 Porsche Design هم‌اکنون در کشورهای زیر فروخته می‌شود: بحرین، چین، مصر، فرانسه، آلمان، بریتانیا، ایتالیا، کویت، لبنان، مالزی، هلند، عمان، قطر، عربستان سعودی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئیس، تایلند و امارات متحده عربی. پیش‌بینی شده است که بقیه کشورهای جهان از ماه دسامبر این محصول را در اختیار بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا