فهرست بهترین «گوشی‌های فشرده» در سال ۲۰۱۷ (+عکس)

در اینجا فهرست بهترین گوشی‌های فشرده سال ۲۰۱۷ میلادی آورده شده است و کارشناسان این لیست را بعد از تحلیل و بررسی فراوان روی تمام گوشی‌های موجود در بازار جهانی منتشر کردند.

موبنا – در سال ۲۰۱۷ میلادی مفهوم «گوشی فشرده» بیش از هر زمان دیگری برای کاربران تحلیل شد و شرکت‌های بزرگ سعی کردند محصولات بیشتری را در این زمینه تولید کنند. از زمان تعریف استاندارد ۱۸:۹ برای نمایشگر گوشی‌های هوشمند این اتفاق افتاد که کاربران صرف اینکه یک دستگاه موبایلی با نمایشگر ۵.۷ اینچی را برای خود انتخاب می‌کنند لزوما یک گوشی هوشمند بزرگ در اختیار نداشته باشند. تغییر طراحی برای امتداد نمایشگر تا لبه‌های دستگاه این فرصت را فراهم کرد تا بیشترین استفاده از سطح روی گوشی برده شود.

با این توضیحات در عصر جدید گوشی‌های هوشمند که به جز سیستم‌های سخت‌افزاری طراحی قابلیت‌های داخلی هم عوض شده است، آیا هنوز گوشی‌های هوشمند کوچک و فشرده جایگاهی دارند؟ بسیاری از شرکت‌ها همچنان بر تولید محصولات ۵ اینچی تاکید می‌کنند و از این طریق توانسته‌اند بازار خود را حفظ کنند. برای بیشتر کاربران این مسئله اهمیت فراوان دارد تا بتوانند تنها با یک دست از گوشی هوشمند خود استفاده کنند و برای تایپ کردن یا باز کردن اپلیکیشن مورد نظر از دو دست خود استفاده نکنند. این مسئله باعث شده است تا «گوشی‌های فشرده» همچنان محبوب باشند و مورد استفاده قرار گیرند.

در اینجا فهرست بهترین گوشی‌های فشرده سال ۲۰۱۷ میلادی آورده شده است و کارشناسان این لیست را بعد از تحلیل و بررسی فراوان روی تمام گوشی‌های موجود در بازار جهانی منتشر کردند.

فهرست بهترین «گوشی‌های فشرده» در سال ۲۰۱۷ (+عکس)

گلکسی اس۸ سامسونگ – قیمت: ۷۰۰ دلار

گوشی ۵.۸ اینچی «گلکسی اس۸» سامسونگ ممکن است به نظر برسد که اندازه بزرگی دارد، ولی با توجه به اینکه در طراحی آن از استاندارد ۱۸.۵:۹ پیروی شده است باید گفت که وقتی این محصول را در دست می‌گیرید اصلا احساس نمی‌کنید یک گوشی بزرگ دارید. طول این گوشی به میزان قابل ملاحظه بلند است و نمایشگر آن با لبه‌های خمیده این امکان را فراهم می‌کند تا یک دستی از آن استفاده کنید. شما با خرید این محصولی گوشی هوشمندی دارید که به آسانی از آن استفاده می کنید.

 

فهرست بهترین «گوشی‌های فشرده» در سال ۲۰۱۷ (+عکس)

آیفون ۸ اپل – قیمت: ۸۲۰ دلار

اگرچه «آیفون ایکس» توجه همه کاربران را به خود جلب کرده است،‌ ولی شرکت اپل همچنان استاندارد ۴.۷ اینچی را برای گوشی‌های خود حفظ می‌کند و این بار «آیفون ۸» با این استاندارد روانه بازار شده است. لازم به ذکر است که گوشی‌های «آیفون ۶اس»، «آیفون ۷» و «آیفون ۸» هم‌اکنون با همین استاندارد در بازار فروخته می‌شوند و قیمت آنها از ۴۵۰، ۵۵۰ و ۷۰۰ دلار آغاز می‌شود.

 

فهرست بهترین «گوشی‌های فشرده» در سال ۲۰۱۷ (+عکس)

اکسپریا اکس‌زد۱ کامپکت سونی – قیمت: ۵۰۰ دلار

سری گوشی‌های «کامپکت» یا فشرده سونی محصولات مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده است. این شرکت هرسال پرچمداران خود را در خانواده محصولات اکسپریا وارد بازار می‌کند و آخرین گوشی فشرده آن که سال ۲۰۱۷ میلادی وارد بازار شد «اکسپریا اکس‌زد۱ کامپکت» نام دارد که نمایشگر ۴.۶ اینچی را شامل می‌شود. باید گفت سونی تنها شرکت تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی است که همچنان محصولات با نمایشگر کوچک روانه بازار می‌کند و در عین حال قابلیت‌های قدرتمند برای آنها در نظر می‌گیرد.

 

فهرست بهترین «گوشی‌های فشرده» در سال ۲۰۱۷ (+عکس)

هوآوی پی۱۰ – قیمت: ۴۶۰ دلار

گوشی هوشمند «هوآوی پی۱۰» نمایشگر ۵.۱ اینچی را مبتنی بر استاندارد ۱۶:۹ شامل می‌شود. نمایشگر این گوشی هوشمند از دو طرف تا لبه‌های بدنه امتداد یافته است و عرض آن فقط ۱.۲ میلیمتر «گلکسی اس۸» سامسونگ بیشتر است و طول آن نسبت به رقیب کره‌ای بلندتر است. این گوشی هوشمند نسبت به قابلیت‌های داخلی خود یکی از بهترین گزینه ها محسوب می‌شود.

 

فهرست بهترین «گوشی‌های فشرده» در سال ۲۰۱۷ (+عکس)

اکسپریا اکس‌اِی۱ سونی – قیمت: ۲۶۰ دلار

سری گوشی‌های اکس‌اِی سونی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که لبه باریکی از بدنه اطراف نمایشگر را در بر گرفته است و همین مسئله شکل ظاهری گوشی را هم بهبود داده است. این گوشی هوشمند ۵ اینچی در خانواده محصولات میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود و قابلیت‌های سخت‌افزاری این محصول آن را به یکی از میان‌رده‌های پرقدرت تبدیل کرده است.

 

فهرست بهترین «گوشی‌های فشرده» در سال ۲۰۱۷ (+عکس)

ال‌جی کیو۶ – قیمت: ۲۳۰ دلار

گوشی هوشمند کیو۶ نخستین میان‌رده شرکت ال‌جی مبتنی بر استاندارد ۱۸:۹ بود که به صوتر گسترده وارد بازار جهانی شد. شرکت ال‌جی مدت کوتاهی پس از این محصول پرچمدار خود یعنی «ال‌جی جی۶» را وارد بازار کرد و سپس «جی۶ مینی» معرفی شد. این گوشی هوشمند که یک میان‌رده نسبتا قابل قبول است نسبت به طراحی خود قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. مطمئنم که درمورد زمان معرفی گوشی کیو۶ ال جی دچار اشتباه شده اید!
    کاملا واضح و روشنه که ال جی اول گوشی پرچمدار خودش G6 رو معرفی و به بازار عرضه کرد و بعد از آن با استقبال عمومی از گوشی های با صفحه نمایش بدون حاشیه و به اصطلاح تمام صفحه با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ (کشیده و بلند) تصمیم گرفت گوشی میان رده ای با همین ویژگی عرضه کند و درنتیجه گوشی موبایل LG Q6 را با مشخصات سخت افزاری میان رده درکنار صفحه نمایش بدون حاشیه به بازار فرستاد.
    چطور میشه که شما معتقید اولین گوشی ال جی با ویژگی صفحه کشیده و بدون حاشیه یک میان رده بود ( ال جی کیو۶) و بعدش پرچمدار سری وی LG G6 ساخته شد!! ???

دکمه بازگشت به بالا