بازی آنلاین سرخش کن، دست در مقابل دست

پرطرفدارترین سرگرمی ها در دنیا، جنبه رقابتی دارند و میل به برنده شدن باعث میگردد تا افراد زیادی این نوع بازی ها را در اوقات فراغت خود انجام دهند. اگر شما هم علاقه دارید در یک رقابت آنلاین و هیجان انگیز پیروز میدان باشید، بازی جالب سرخش کن انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. ما را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید.

موبنا

ایده تولید بازی فوق از یک سرگرمی قدیمی و خاطره انگیز گرفته شده که حتما با آن آشنا هستید. در سرخش کن، شما وارد رقابت آنلاین ضربه زدن روی دست خواهید شد که هیجان زیادی دارد. البته این بازی اندرویدی در سه حالت تک نفره، دونفره و آنلاین قابل انجام است و میتوانید در جمع دوستان نیز از آن لذت ببرید.

 

نکته : برای ثبت نام در قسمت آنلاین، فقط باید یک نام دلخواه وارد کنید. با این کار یک کد بازیابی برای ورود مجدد در اختیارتان قرار میگیرد.

بازی سرخش کن یک سرگرمی خوب برای علاقه مندان به بازی های خاطره انگیز میباشد.

رقابت آنلاین ضربه زدن روی دست

 

واکنش به سرعت برق و باد

نحوه انجام بازی سرخش کن به این صورت است که دو طرف رقابت، به صورت نوبتی باید بر روی دست هم ضربه بزنند. هر کس که ضربه را از دست داد، نوبت به نفر دوم میرسد و رقابت تا جایی ادامه پیدا میکند یکی از دو طرف به امتیاز ۱۰ برسد. برای انجام این بازی فقط ۳ دکمه در اختیار خواهید داشت که عبارتند از بزنش و بترسونش برای حالت حمله و دستت رو بکش برای حالت دفاع. شما در هر مسابقه میتوانید تا ۳ مرتبه از دکمه ترساندن استفاده نمایید. برای اینکه گیم پلی از حالت یکنواختی بیرون بیاید، ۷ نوع دست با ظاهر متفاوت قابل انتخاب هستند.

قبل از اینکه وارد بخش آنلاین بازی فوق شوید، پیشنهاد میدهیم حالت تک نفره و دونفره را انجام داده و خودتان را برای یک واکنش سریع، آماده کنید. بعد از ثبت نام در قسمت آنلاین و لمس دکمه مسابقه، یک حریف به صورت تصادفی پیدا میشود تا با او مسابقه دهید. در طول این مسابقه میتوانید با استفاده از پیام های پیش فرض و صدادار، برای رقیب رجزخوانی نموده و هیجان رقابت را بالاتر ببرید. امکان ارسال ایموجی نیز پیش بینی شده است. بد نیست بدانید که یک اتاق گفتگوی همگانی بین کاربران این بازی در بخش آنلاین وجود دارد.

 

نکته : در قسمت دونفره باید بر روی یک گوشی با حریف خود مسابقه بدهید.

 

سیستم امتیازدهی بازی

در حالت های تک نفره یا دونفره سرخش کن، امتیاز خاصی برای شما ثبت نمیشود و مسابقه تا جایی ادامه می یابد که تعداد ضربات موفق یکی از دو طرف به ۱۰ برسد. در حالت آنلاین نیز به همین صورت است اما تعداد برد و باخت های شما به همراه امتیازی که از هر پیروزی بدست می آورید، در جدول رتبه بندی ثبت میگردد.

 

بازی آنلاین و دونفره

 

نکاتی که باید درباره گرافیک و صدای بازی بدانید

محیط سرخش کن در بخش منوها جذاب و کاربرپسند به نظر میرسد و مشکل خاصی در آن به چشم نمیخورد. البته طراحی قالب گرافیکی این بازی، میتوانست خلاقانه تر انجام شود و همچنین انتظار میرفت ظاهر جذابتری در عناصر مختلف مثل دست ها ببینیم. از لحاظ انیمیشن ها و جلوه های تصویری باید گفت که هیجان لازم را به بازی میدهد و در کنار موزیک مناسب و افکت های صوتی جالب، توجه مخاطب را جلب میکند. کمبود دکمه های ناوبری بازگشت به صفحه قبل یا خروج، از دیگر نواقص جزئی در رابط کاربری بازی فوق به شمار می آیند.

 

نکته : شما میتوانید در قسمت تنظیمات، گزینه خشونت را علامت بزنید تا جلوه تصویری پاشیدن خون در موقع رقابت فعال شود.

 

سرخش کن به عنوان یک بازی آنلاین و دونفره، از گیم پلی هیجان انگیز و جالبی برخوردار است که میتواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغت شما باشد. برای دریافت رایگان این بازی اندرویدی به کافه بازار مراجعه کنید.

 

نکته : در قسمت فروشگاه بازی میتوانید بسته های ترکیبی مختلف شامل دست ها، ایموجی ها و صداهای رجزخوانی را بخرید.

 

بازی های آنلاین

قابلیت ها و نقاط قوت بازی

  • گیم پلی رقابتی و هیجان انگیز
  • امکان انجام بازی به صورت دونفره و آنلاین
  • اجرای روان و بدون خطا بر روی اکثر گوشی ها
  • گرافیک زیبا
نقاط ضعف بازی

  • سادگی بیش از حد در گیم پلی

 

پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی

هرچند گیم پلی سرخش کن به اندازه کافی هیجان دارد و بیش از ۹۰ درصد کاربران از آن راضی بوده اند اما انتظار میرفت شاهد ایده پردازی های بیشتری در آن باشیم. برای مثال تنوع دست ها و تفاوت بین قابلیت های آنها، نمره منفی برای زودتر کشیدن دست، امکان بازی آنلاین با دوستان یا حتی وجود تجهیزات جانبی مختلف، میتوانست جذابیت بیشتری به این بازی اندرویدی ببخشد. ایده پردازی های دیگر را به تولیدکنندگان بازی فوق واگذار میکنیم و امیدواریم علاوه بر رفع خطاهای جزئی، نسخه های بعدی آن را پیشرفته تر ببینیم.

تولید کننده : گروه تیرنام

آخرین نسخه بررسی شده : ۰.۹.۵

سیستم عامل : اندروید ۴.۰.۱ و بالاتر

حجم : ۱۰ مگابایت

 بازی آنلاین سرخش کن، دست در مقابل دست
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا