کارینو، راه ارتباطی بین کارجویان و کارفرمایان

یکی از دغدغه های افراد یافتن شغلی است که با علاقه مندی هایشان همخوانی داشته باشد و امروزه اپلیکیشن های موبایل جایگزین روش های سنتی کاریابی شده اند.

موبنا – در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشنی به نام “کارینو” بپردازیم که به کارجویان کمک میکند تا شغل موردنظر خود را بیابند. کارفرمایان نیز میتوانند با نصب این برنامه نیروی کار موردنیاز خود را استخدام کنند.

 

شروع کار و دسترسی به امکانات کاربردی کارینو

برای اینکه به کلیه قابلیت های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید، اول از همه باید در آن ثبت نام کنید، برای عضویت به منوی کناری اپلیکیشن مراجعه کرده و وارد بخش “ورود/ثبت نام” شوید. پس از اینکه اطلاعات خود از قبیل نام کاربری، گذرواژه، ایمیل و تلفن همراه را وارد کردید، یک حساب کاربری به نام شما ثبت خواهد شد.

 

میخواهید آگهی ثبت کنید؟

چنانچه به دنبال نیروی کار میگردید میتوانید از طریق کارینو آگهی های استخدام خود را ثبت کنید. برای این منظور از قسمت پیشخوان اقدام کرده و دکمه “+” در پایین صفحه را لمس کنید. اول از همه دسته بندی مربوطه را انتخاب کرده و سپس عنوان آگهی و توضیحات و اطلاعات تماس را وارد کنید. با استفاده از گزینه “ثبت موقعیت مکانی” میتوانید آدرس دقیق محل کار را نیز با کارجویان به اشتراک بگذارید.

 

ثبت آگهی در کارینو

 

اگر به دنبال تخصص های خاصی میگردید، با مراجعه به “افزودن جزئیات بیشتر” مدرک تحصیلی موردنظر را هم به آگهی خود اضافه کنید.

اپلیکیشن به شما امکان درج “آگهی فوری” را نیز میدهد، با انتخاب این گزینه آگهی به مدت ۱۰ روز در صفحه اصلی نمایش داده میشود.

قابلیت کاربردی دیگر برای درج آگهی، “رنگ متمایز” میباشد که با تغییر رنگ پس زمینه آگهی در فهرست آگهی ها، به بیشتر دیده شدن آن کمک میکند.

برای مشاهده و مدیریت آگهی های خود به قسمت “آگهی های من” در منوی کناری کارینو مراجعه کنید.

 

هنوز شغل موردنظر خود را پیدا نکرده اید؟

کارجویان برای مشاهده اگهی های استخدامی میتوانند به قسمت پیشخوان در منوی پایین صفحه مراجعه کنند. این قسمت شامل “آگهی های فوری”، “آخرین استخدامی ها”، “استخدامی های دولتی” و “روزمه ها” میباشد که سه بخش اول برای کارجویان و بخش “روزمه ها” برای کارفرمایان مفید و کاربردی خواهد بود.

بخش “دسته بندی” در همین منو مشاغل را به صورت تفکیک شده بر اساس تخصص به شما نمایش میدهد و میتوانید آگهی های مربوط به هریک را با انتخاب دسته بندی مشاهده کنید.

 

مشاهده آخرین آگهی ها در کارینو

 

از طریق “فیلتر” شغل متناسب با تخصص خود را بیابید

بسیاری از افراد در زمینه هایی مشغول به کار هستند که هیچگونه ارتباطی با رشته و مدرک تحصیلی آنها ندارد. بخش “فیلتر” به شما امکان میدهد که آگهی هایی را که با رشته تحصیلی شما همخوانی دارند مشاهده کنید. میتوانید جنسیت و وضعیت تاهل خود را نیز مشخص کرده و جستجوی دقیق تری انجام دهید.

 

شغل موردنظر خود را از طریق کارینو جستجو کنید

با لمس دکمه جستجو میتوانید کلمات کلیدی یا عنوان شغلی موردنظر خود را وارد کرده و یا بر اساس استان/شهر و دسته بندی این عملیات را انجام دهید و آگهی های موبوطه را مشاهده کنید.

 

جستجوی آگهی بر اساس شهر و دسته بندی در کارینو

 

رزومه خود را ثبت کنید تا کارفرمایان راحت تر شما را بیابند

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی کارینو امکان ثبت رزومه میباشد. برای این کار از قسمت “رزومه” در منوی پایین صفحه اقدام کنید و اطلاعات پایه، تحصیلات، زبان های خارجی، مدارک و گواهی نامه ها و سوابق کاربری خود را در رزومه خود ثبت کنید. هرچه اطلاعات شما دقیق تر و کامل تر باشد، امکان پیدا شدن شغل متناسب با تخصص شما نیز بیشتر میشود، لذا هر اطلاعاتی را که فکر میکنید میتواند در این زمینه مفید باشد وارد نمایید.

پس از این کار، رزومه شما در لیست رزومه های اپلیکیشن در پیشخوان کارینو نمایش داده میشود و کارفرمایان این اطلاعات را مشاهده میکنند.

 

ارسال رزومه در اپلیکیشن کارینو

 

آگهی های موردنظر خود را نشان کنید

از آنجایی که تعداد آگهی های اپلیکیشن زیاد است، میتوانید هریک از آگهی ها را که با شرایط و نیازمندی های شما هم خوانی دارد نشان کنید یا حتی آگهی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بخش “نشان شده ها” دسترسی سریع به آگهی های نشان شده را مقدور میکند و انتخاب برای شما ساده تر میشود.

با نصب کارینو در سریع ترین زمان ممکن آگهی استخدام خود را ثبت کنید.

تماس با آگهی دهنده

چنانچه میخواهید با آگهی دهنده تماس بگیرید یا اطلاعات جزئی تری درباره اگهی درج شده کسب کنید، آگهی موردنظر را انتخاب کرده و از گزینه های برقراری تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا مشاهده موقعیت مکانی محل کار بهره مند شوید.

 

قابلیت ها و نقاط قوت برنامه

  • استفاده از رابط کاربری متریال دیزاین
  • دسترسی آسان به بخش های پرکاربرد
  • نمایش آگهی های فوری در بخشی مجزا
  • امکان جستجو بر اساس استان و شهر و دسته بندی

نقاط ضعف برنامه

  • نمایش گذرواژه به صورت کاراکتر
  • اجرا نشدن بر روی برخی از گوشی های قدیمی

 

پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه

اپلیکیشن کارینو بستر مناسبی برای ارتباط بین کارفرمایان و کارجویان فراهم میکند و امکانات کاربردی متعددی را نیز در خود جای داده است، اما پیشنهاد میشود که در نسخه های بعدی اپلیکیشن قابلیت های زیر نیز افزوده شوند:

  • امکان ارسال مستقیم رزومه برای کارفرما
  • شخصی سازی صفحه اصلی با توجه به رزومه کاری کارجو
  • نمایش آگهی های مرتبط با جستجوهای قبلی در ابتدای صفحه اصلی
  • جستجو با استفاده از فیلترهای مختلف مانند حقوق درخواستی، تخصص، سابقه کاری و …

تولید کننده : کارینو استخدامی

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۳

سیستم عامل : اندروید ۴.۰ و بالاتر

حجم : ۳.۴۵ مگابایت

 کارینو، راه ارتباطی بین کارجویان و کارفرمایان
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا