روزهای شلوغ خود را با HUAWEI Mate 10 مدیریت کنید

در زندگی سریع امروز، ما باید بسیاری کارها را در یک زمان انجام دهیم. مغزهای ما پر مشغله تر از گذشته هستند و ما باید بسیاری از چیزها را خودمان انجام دهیم: ما بلیط هواپیمای خود را رزرو می کنیم، در حین تایپ کردن حرف می زنیم، ایمیل هایمان را چک می کنیم، اینترنت را مرور می کنیم و بسیاری کارهای دیگر.

موبنا – ما به یک گوشی هوشمند نیاز داریم که بتواند همراه ما در زندگی شلوغ امروزی ما باشد و بتواند هر کاری که نیاز داریم با آن انجام دهیم.
HUAWEI Mate 10 ، یک گوشی هوشمند با یک مغز نابغه!
بر خلاف گوشی های هوشمند دیگر، HUAWEI Mate 10 از هوشمندی برخوردار است که از ناشی از اولین پردازنده هوش مصنوعی دنیا در آن است که تجربه سریع تر، قوی تر و روان تری را در اختیار ما قرار می دهد. با وجود Kirin 970 با یک واحد اختصاصی پردازش عصبی یا NPU در آن، HUAWEI Mate 10 می تواند محیط اطراف خود را آنالیز کرده و با آن سازگار شود و بازده سریع تر و قوی تری را برای کاربران فراهم نماید.

روزهای شلوغ خود را با HUAWEI Mate 10 مدیریت کنید

تلفن هوشمندی که تجربه همزمان چند وظیفگی (Multi-tasking) روانی را در اختیار شما می گذارد:
ما در عصر چند وظیفگی (Multi-tasking) زندگی می کنیم، و به عنوان شهروندان عصر دیجیتال همه ما به چند وظیفگی وصل شده ایم! تنها در یک روز، ما حدود ۲۱ بار به سراغ برنامه های شبکه اجتماعی و حدود ۷۴ بار به سراغ ایمیل خود می رویم.
با وجود Kirin 970، قدرتمندترین چیپی که تاکنون توسط هوآوی ساخته شده است، Huawei Mate 10 به شکل غیر قابل باوری سریع بوده ویژگی های اعجاب آوری را به حوزه فعالیت های تجاری با گوشی هوشمند وارد می کند. به عنوان نمونه توانایی چند وظیفگی این گوشی تجربه بسیار روانی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
اگر شما کارهای تجاری زیادی داشته باشید که نیاز باشد همه آنها را خیلی سریع انجام دهید، HUAWEI Mate 10 قطعاً گوشی برنده ای خواهد بود که می تواند همه این کارها را برای شما انجام دهد. با وجود پیشرفت های ناشی از هوش مصنوعی در این گوشی و باتری با ظرفیت فوق العاده، HUAWEI Mate 10 برای شما امکان چند وظیفگی یا Multi-tasking به سادگی و روانی فراهم می کند. وجود ۶ گیگابایت رم در این گوشی به معنای اجرای روان و بدون مشکل چندین برنامه و سرویس روی گوشی به صورت همزمان است، و این تفاوتی نمی کند که این برنامه ها مثلاً برنامه های شبکه های اجتماعی باشند یا حتی بازی های مورد علاقه شما!
اگر شما می خواهید ایمیل هایتان چک کنید و در عین حال به آهنگ های خود هم گوش دهید، Huawei Mate 10 می تواند با تقسیم مانیتور به دو قسمت، به شما به خوبی این امکان را دهد که بین ویدئوها، ایمیل ها، بازی ها و انواع دیگری از برنامه های خود به سادگی سوییچ کنید. باز کردن و سوییچ کردن بین برنامه ها در این حالت سریع و آسان است و با توجه به صفحه نمایش بزرگ در این گوشی، این کار ساده تر هم شده است.
به علاوه شما می توانید برنامه های زیادی را اجرا کنید بدون اینکه سرعت یا بازده گوشی کم شود. با HUAWEI Mate 10 شما می توانید کارهای گرافیکی مانند پخش همزمان ویدئو، عکس و دانلود فیلم را بدون نگرانی از کم شدن سرعت یا ظرفیت باتری به انجام برسانید.

روزهای شلوغ خود را با HUAWEI Mate 10 مدیریت کنید

بدون نیاز به کامپیوتر شخصی، با HUAWEI Mate 10 می توانید کارهای بیشتری را انجام دهید:
بر خلاف گوشی های هوشمند دیگر، Mate 10 می تواند مانند یک کامپیوتر شخصی عمل کند. تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که تنها با یک کابل تبدیل USB-C به HDMI و اتصال گوشی خود به مانیتور، گوشی خود را به کامپیوتر شخصی بدل کنید. نکته جالب اینجاست که در حین اینکه شما روی مانیتور یک دسکتاپ کامل می بینید، همزمان می توانید با گوشی خود کارهای دیگری مانند تماس یا کنترل پیام های خود را انجام دهید.

با وجود این امکانات در گوشی HUAWEI Mate 10 به سادگی می توان ادعا کرد که این گوشی بهترین تجربه ممکن را برای یک روز شلوغ برای شما ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا