ارسال کالا ارزان تر از ۷۰ درصد همه شرکت‌های دنیا (+عکس)

استارت‌آپ شیپو به واسطه پلتفرم جامع خود با شرکت‌های بزرگی که در زمینه ارسال کالا فعالیت می‌کند در هر لحظه دسترسی دارد و ارزانترین قیمت برای ارسال کالا به نقاط مختلف جهان را ارایه میکند.

موبنا – استارت‌آپ شیپو (Shippo) از بزرگترین شرکت‌هایی محسوب می‌شود که با راه اندازی پلتفرم جامع خود متناسب با بخش های مختلف بازار، انبارها و فروشگاه ها امکان ارسال کالا به سراسر جهان را برای شرکتهای بزرگ و کاربران شخصی فراهم می کند و به تمام نیازهای مشتریان بزرگ و کوچک در این زمینه پاسخ می‌دهد. این استارت‌آپ به قدری دامنه فعالیت‌های خود را گسترش داده است که هر ماه فرآیند ارسال میلیون‌ها کالا بین ۱۵ هزار کسب و کار بزرگ را برعهده دارد.

استارت‌آپ شیپو به واسطه پلتفرم جامع خود به شرکت‌های بزرگی که در زمینه ارسال کالا فعالیت می‌کنند در هر لحظه دسترسی دارد و البته به صورت مستقیم با کمپانی‌های فعال در حوزه ایجاد برچسب‌های تجاری، خودکارسازی حمل و نقل بین‌المللی، بسته‌بندی کالا، ردیابی بسته، تسهیل در بازپسگیری کالای معیوب و … در سراسر جهان همکاری می‌کند و همین مسئله باعث شده است به یکی از بزرگترین اهرم‌ها در زمینه کشتی‌رانی و ارسال کالا در گستره جهانی تبدیل شود.

ارسال کالا ارزان تر از ۷۰ درصد همه شرکت‌های دنیا (+عکس)

شیپو در ابتدا فعالیت خود را به صورت محدود در قالب یک پلتفرم اینترنتی آغاز کرد و گسترش فعالیت‌های آن باعث شد مراکز سرمایه‌گذاری بزرگ از جمله «یونیون اسکوئر ونچرز»، «سافت‌تِک‌وی‌سی»، «ورژن وان ونچرز»، «فاندرزکلاب» و … با آن وارد همکاری شوند و سرمایه‌گذاری‌های مالی گسترده‌ای را در این استارت‌آپ انجام دهند. فعالیت‌های گسترده این استارت‌آپ هم‌اکنون توسط پنج مدیر اصلی به انجام می‌رسد. خانم «لائورا بهرنز» مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، «سیمون کروز» رئیس هیئت مدیره و یکی دیگر از بنیانگذاران، «توماس سئو» مدیر توسعه تجاری، «سین-مِی تسای» مدیر گروه مهندسی و «جِف استون» مدیر گروه موفقیت‌های مشتریان شیپو است.

ارسال کالا ارزان تر از ۷۰ درصد همه شرکت‌های دنیا (+عکس)

این استارت‌آپ در اصل رابط کاربری نرم‌افزاری خود را به گونه‌ای توسعه داده است که آسان‌ترین و ارزان‌ترین راه تجارت الکترونیک و ارسال کالا به سراسر جهان را ارایه می‌کند. این کمپانی بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود به گونه‌ای توسعه یافته است که به جز ارایه خدمات به کسب و کارهای بزرگ، این روزها با مشتریان عمومی هم در ارتباط است و به ارزان‌ترین شکل کالاهای آنها را به کاربران انتقال می‌دهد و کالا را تا درب منزل می‌رساند. این شرکت ادعا می‌کند قیمت‌هایی که برای ارسال کالا به سراسر جهان در نظر گرفته است نسبت به آنچه که دیگر کمپانی‌ها ارایه می‌کنند به طور میاگین ۷۰ درصد کمتر است.

ارسال کالا ارزان تر از ۷۰ درصد همه شرکت‌های دنیا (+عکس)

ارسال کالا از طریق خدمات این استارت‌آپ بسیار آسان است و پلتفرم این شرکت نه تنها به همه فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ متصل است، بلکه با دیگر شرکت‌های مرتبط همکاری می‌کند تا کاربران خانگی هم بتواند خدمات آن را در اختیار بگیرند. الگوریتم تعریف شده برای پلتفرم شیپو به این صورت است که به صورت خودکار فرآیند تخصیص بسته به تمام شرکت‌های حمل و نقل برای پیدا کردن ارزان‌ترین و آسان‌ترین سرویس ارسال کالا را در آن واحد بررسی می‌کند. به طور خلاصه می‌توان گفت این استارت‌آپ یک فروشگاه تجارت الکترونیک متوسط است که به صورت ویژه روی ارسال کالا تمرکز دارد و از شرکت‌های همکار با آمازون برای فرستادن کالاهای خریداری شده محسوب می‌شود.

این فروشگاه ارسال کالا به بازاری متصل است که ارزش سالانه آن در آمریکا و اروپای غربی بیش از ۳۶۰ میلیارد دلار محاسبه می‌شود. این روزها ارسال کالا به یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت تجارت الکترونیک تبدیل شده است و هرچه فرآیند ارسال کالا آسان‌تر باشد و هزینه مربوطه کمتر شود، تمایل کاربران برای خرید محصول مورد نظر بیشتر می‌شود.

ارسال کالا ارزان تر از ۷۰ درصد همه شرکت‌های دنیا (+عکس)

دفتر مرکزی این استارت‌آپ در شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است و مهم‌ترین مشخصات آن به قرار زیر معرفی می‌شود:

  • عرصه فعالیت: تدارکات، فعالیت بین شرکت‌ها (B2B)، ارسال کالا، توسعه دهنده رابط کاربری نرم‌افزاری، تجارت الکترونیک
  • بنیانگذاران: «لائورا بهرنز» و «سیمون کروز»
  • وضعیت استارت‌آپ: فعال
  • نحوه تاسیس: سرمایه‌گذاری مختصر اولیه
  • آخرین سرمایه‌گذاری صورت گرفته: سری بی
  • تعداد کارمندان: حدود ۱۰۰ نفر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا