جعبه‌گشایی و اعلام مشخصات نهایی پرچمداری به نام «وان‌پلاس ۵تی» (+عکس)

این گوشی هوشمند شبیه گوشی چینی «اوپو آر۱۱اِس» طراحی شده است که نمایشگر ۶ اینچی AMOLED آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

موبنا – اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل دارید پیش از معرفی و ورود رسمی گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵تی» به بازار جهانی یک دستگاه از آن را در اختیار داشته باشید، می‌توانید در طرح آزمایشی این شرکت چینی حضور داشته باشید تا یکی از ۱۰ نفری باشید که بتوانید این محصول را زودتر از کاربران جهانی در اختیار بگیرید.

نسخه آلمانی خبرگزاری ZDNet از جمله مراکزی محسوب می‌شود که یک دستگاه از این گوشی هوشمند را در اختیار گرفته و سری تصاویر و مشخصات نهایی آن را اعلام کرده است. این مشخصات در اصل همان قابلیت‌ها و امکاناتی هستند که به زودی شما از طریق «وان‌پلاس ۵تی» به آن دسترسی خواهید یافت.

همان طور که از قبل شایعه شده بود،‌ شکل ظاهری این گوشی هوشمند شبیه گوشی چینی «اوپو آر۱۱اِس» طراحی شده است که نمایشگر ۶ اینچی AMOLED آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد و تناسب نمایشگر آن هم از استاندارد ۱۸:۹ پیروی می‌کند.

جعبه‌گشایی و اعلام مشخصات نهایی پرچمداری به نام «وان‌پلاس ۵تی» (+عکس)

گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵تی» با طول، عرض و ضخامت ۱۵۶.۱، ۷۵ و ۷.۳ میلیمتر عرضه می‌شود و وزن آن ۱۶۲ گرم است. این گوشی هوشمند در کنار نمایشگر بزرگ خود نسبت به مدل «وان‌پلاس ۵» چندان بزرگتر نیست. ابعاد مدل قبلی به ترتیب ۱۵۴.۲، ۷۴.۱ و ۷.۲۵ میلیمتر اعلام شده بود.

اطراف نمایشگر این دستگاه یک لایه بسیار باریک وجود دارد و به عبارت دیگر طراحی دستگاه به صورت لبه-به-لبه است. از دیگر تغییراتی که در طراحی این محصول دیده می‌شود می‌توان به حسگر اثر انگشت آن اشاره کرد که هم‌اکنون در قسمت پشت بدنه مستقر شده است و مدل قبلی این حسگر را در قسمت پایین نمایشگر شامل می‌شد.

جعبه‌گشایی و اعلام مشخصات نهایی پرچمداری به نام «وان‌پلاس ۵تی» (+عکس)

نمایشگر بزرگ و انتقال حسگر اثر انگشت به پشت بدنه باعث شده است تا «وان‌پلاس ۵تی» شکل ظاهری زیبا داشته باشد و نسبت به گوشی «وان‌پلاس ۵» متفاوت شود. این گوشی هوشمند همچنان پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ را شامل می‌شود، دوربین دیجیتالی اصلی آن دو گانه است، حالت ویژه پورتره برای تصویربرداری با آن در نظر گرفت هشده است، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری دارد و سیستم عامل «اکسیژن OS» مبتنی بر اندروید ۷.۰ نوقا روی آن نصب شده است.

این قابلیت‌ها نسبت به مدل قبلی تغییر نکرده است،‌ولی گوشی هوشمند «۵تی» دو مدل مجزا دارد. یکی از آنها با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و مدل دیگر همراه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد.

هنوز خبر دقیقی در مورد قیمت «وان‌پلاس ۵تی» منتشر نشده است. ولی مدیرعامل این شرکت چندی پیش در توئیتر خود اعلام کرد که قیمت این گوشی هوشمند نسبت به امکاناتی که در آن به کار گرفته شده است همه کاربران جهانی را شگفت زده می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا