«آیفون ایکس» بخرید؛ «آیفون ۸» هدیه بگیرید

بر اساس طرح جدید آن دسته از کاربرانی که از این شرکت AT&T یک دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ایکس» خریداری کنند، می‌توانند یک دستگاه «آیفون ۸» با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت را به صورت کاملا رایگان هدیه بگیرند.

موبنا – ماه گذشته گفته شد شرکت AT&T به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای موبایلی آمریکا تصمیم ندارد طرح تخفیفی قابل ملاحظه‌ای را روی پرچمدار جدید گوشی‌های اپل اعمال کند. با این وجود شرکت مذکور هم اکنون طرحی را در اختیار مشترکان خود قرار داده است که به موجب آن هر کس یک دستگاه «آیفون ایکس» بخرد، می‌تواند یک دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۸» هدیه بگیرد که البته این طرح در آمریکا به صورت گسترده تبلیغ نشده است.

بر اساس طرح جدید آن دسته از کاربرانی که از این شرکت مخابراتی یک دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ایکس» خریداری کنند، می‌توانند یک دستگاه «آیفون ۸» با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت را به صورت کاملا رایگان هدیه بگیرند که البته در هر دو گوشی مذکور می‌بایست سرویس‌های مخابراتی شرکت AT&T فعال شود.

«آیفون ایکس» بخرید؛ «آیفون ۸» هدیه بگیرید

باید توجه داشت که «آیفون ایکس» هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها در بازار آمریکا محسوب می‌شود و به همین خاطر شرکت‌های مخابراتی کمتر طرح تخفیفی در مورد آن اعمال می‌کنند. ولی با این وجود آن دسته از کاربرانی که تمایلی به خرید «آیفون ۸» ۲۵۶ گیگابایتی یا «آیفون ۸ پلاس» ندارند، با شرکت در این طرح می‌توانند یک دستگاه «آیفون ۸» ۶۴ گیگابایتی هدیه بگیرند.

البته هنوز به درستی مشخص نیست که چرا اپراتور موبایلی AT&T در حالی که این طرح را اجرا می‌کند هیچ گونه تبلیغی در مورد آن انجام نداده است و به طور دقیق اعلام نشده است این طرح تا چه زمانی ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا