Mate 10 Pro با قیمت ارزان‌تر وارد آمریکا می‌شود

گوشی هوشمند Mate 10 Pro با نمایشگر ۶ اینچی در اروپا با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می رسید و در مقابل پیش‌بینی شده است این دستگاه در کشور آمریکا ۷۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

موبنا – یکی از دو پرچمدار جدید هوآوی یعنی Mate 10 Pro پس از مدت‌ها انتظار از طریق اپراتور AT&T وارد کشور آمریکا می‌شود.

این طور که رسانه‌های محلی اعلام کردند، روی این فبلت پرقدرت و پرچمدار برنامه‌های شرکت AT&T به صورت پیش‌فرض نصب شده است و باید توجه داشت که هنوز هیچ اپراتور دیگری فروش Mate 10 Pro را در کشور آمریکا آغاز نکرده است.

گوشی هوشمند Mate 10 Pro با نمایشگر ۶ اینچی در اروپا با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می رسید و در مقابل پیش‌بینی شده است این دستگاه در کشور آمریکا ۷۹۹ دلار قیمت داشته باشد که البته شرکت چینی هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز فروش این محصول در کشور آمریکا اعلام نکرده است.

Mate 10 Pro با قیمت ارزان‌تر وارد آمریکا می‌شود

پیش از در ماه آگوست از سال جاری میلادی گفته شده بود که دو شرکت هوآوی و AT&T مذاکراتی را با یکدیگر انجام دادند تا بر اساس آن پرچمدار جدید شرکت چینی در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به دست کاربران آمریکایی برسد. با این وجود دو شرکت مذکور هنوز هیچ گونه بیانیه رسمی در این زمینه منتشر نکردند.

گوشی هوشمند Mate 10 Pro هوآوی نخستین دستگاه موبایلی این شرکت محسوب می‌شود که تناسب نمایشگر آن ۱۸:۹ است و در نمایشگر ۶ اینچی خود تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد. این گوشی هوشمند یکی از نخستین دستگاه‌های موبایلی در بازار جهانی محسوب می‌شود که سیستم عامل اندروید ۸.۰ اریو را در اختیار کاربران می‌گذارد و پردازنده پرقدرت Kirin 970 مجهز به هوش مصنوعی برای آن در نظر گرفته شده است.

فبلت چینی رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی دوگانه Leica، و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این محصول همراه با مدل کوچکتر خود یعنی Mate 10 وارد بازار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا