مونوپاد را از نوع حرفه‌ای تجربه کنید! (+عکس)

مونوپاد جیبی بلوتوثی آنکر (Anker) به شما کمک می‌کند تا سلفی‌ و عکس‌های دسته جمعی بی نقصی بگیرید و طراحی جمع و جور آن برای استفاده در مسافرت ایده‌آل است. حال به بررسی آن می‌پردازیم.

موبنا، علی مهدوی – این مونوپاد در ابعاد ۱۸.۲ × ۵.۰۸ × ۳.۵ سانتیمتر و وزن ۱۳۶ گرم موجود است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این مونوپاد خوش‌دست، ظاهری جذاب به رنگ مشکی دارد، و وزن کم و اندازه مناسب آن، عاملی است که اجازه می‌دهد آن را به راحتی در جیب خود حمل کنید. در عین حال ساختار آلیاژ آلومینیومی کمک می‌کند تا با خیال راحت گوشی خود را نگه دارید.

این مونوپاد با دارا بودن یک گیره قابل انعطاف با انواع گوشی‌های هوشمند کار می‌کند. همچنین می‌توانید مونوپاد را تا ۸۱.۵ سانتی‌متر باز کنید تا بتوانید عکس‌ و سلفی‌های خود را با پس‌زمینه مناسب بگیرید. علاوه بر آن با استفاده از فناوری بلوتوث، این مونوپاد می‌تواند بصورت بی‌سیم با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار کند.

طراحی مناسب دسته آن باعث می‌شود تا با خیال راحت آن را نگه دارید و دکمه شاتر به شما این امکان را می‌دهد تا دوربین گوشی را به راحتی کنترل کنید. در هنگام جمع کردن، گیره دکمه شاتر را می‌پوشاند تا از هر گونه فشار جلوگیری کند. همچنین باتری با یک‌بار شارژ کامل تا ۲۰ ساعت کار می‌کند.

قیمت این مونوپاد حدود ۶۵ هزار تومان است.

مونوپاد را از نوع حرفه‌ای تجربه کنید! (+عکس)

ویژگی ها:

 

  • قابلیت تنظیم : دست شما نمی‌تواند ۷۰ سانت باز شود اما این مونوپاد می‌تواند! بدنه قابل گسترش و گیره قابل انعطاف به شما امکان گرفتن تصاویر بی نظیر از بهترین زاویه‌ها را می‌دهد.
  • طراحی درجه یک: دارای بدنه بسیار سبک ولی محکم از جنس آلیاژ آلومینیوم، قاب بسیار انعطاف‌پذیر و طراحی مناسب دسته برای گیرایی بهتر
  • نگهداری فوق العاده شارژ باتری: با یک بار شارژ کامل ۲۰ ساعت کار می‌کند. شما هیچ لحظه ای را برای عکاسی از دست نخواهید داد.
  • سازگاری بالا: با انواع گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل‌های آی او اس(iOS) و اندروید (Android) با اندازه‌های ۵ سانت تا ۸.۳ سانت کار می‌کند. (البته با دستگاه‌های دارای ویندوز سازگار نیست.)
  • آنچه با خرید این دستگاه دریافت می‌کنید: مونوپاد آنکر، کابل شارژ میکرو USB، مچ بند، دفترچه راهنما، گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش

 

 

 ابعاد محصول: ۱۸.۲ × ۵.۰۸ × ۳.۵ سانتی متر
 وزن: ۱۳۶ گرم
 نام مدل: AK-A7161011
 نظر مشتریان: نظرات ۴۴۰ مشتری (۴.۵ از ۵ ستاره)

 

 

دکمه بازگشت به بالا