پاسخگویی آنلاین به مخاطبان کانال تلگرامی بانک ملی ایران

کانال تلگرامی بانک ملی ایران به عنوان یکی از سریعترین وبه روزترین راه های ارتباطی با مخاطبان،تنها به اطلاع رسانی یک طرفه اکتفا نکرده وبه صورت آنلاین درهفت روزهفته پاسخگوی سوالات مشتریان نیز بوده است.

موبنا – به گزارش موبنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از نیمه تیر ماه امسال کانال تلگرامی بانک به یک «کانال پاسخگو» تبدیل شد، به طوری که یک شناسه مشخص برای ارتباط با مشتریان با عنوان «آی دی پاسخگو» و به نشانی Bmipr@ در آن در نظر گرفته شد.
در این مدت بیش از چهار هزار پیام میان مشتریان و مخاطبان کانال با پاسخگویان به این شناسه رد و بدل شده است.
این نخستین بار است که در میان کانال های بانکی، یک کانال به طور مشخص شناسه ای را به منظور ارتباط مستقیم با مخاطبان در نظر گرفته و سوالات را نه با استفاده از ربات، بلکه با کمک یکی از همکاران آشنا به مسائل بانک پاسخ می دهد.
بیشتر سوالات طرح شده از این طریق پیرامون راه اندازی و نصب خدمات اینترنتی بانک، موبایل بانک، سامانه بام، مشکلات کارت، ساپتا، مدارک افتتاح حساب، نوع حساب و نرخ سود سپرده ها بوده است.
همچنین تلفن و نشانی واحدهای بانک ملی ایران، مدارک لازم برای دریافت تسهیلات، انواع تسهیلات و وثایق آن، جشنواره های سایت بانک، کانال تلگرام، اینستاگرام، ثبت نام در آنها و رفع مشکلات این بخش نیز از دیگر مواردی بوده که به آنها پاسخ داده شده است.
اختلال های سامانه ها، اطلاع رسانی کانال، دریافت پیشنهادها، شکایات و نظرات و نیز ارتباط با شعب در خصوص رفع مشکلات ارجاعی هم جزو پیام های مبادله شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا