پشتیبانی سریع هوآوی از آخرین بروزرسانی های نرم افزاری مورد نیاز کاربران

بروزرسانی مداوم سیستم عامل یکی از موارد مهمی است مصرف کنندگان تلفن همراه همواره به آن توجه ویژه ای داشته اند واز این رو برند ‌های مختلف تولید کننده تلفن همراه نیز تلاش می کنند برای گوشی‌های هوشمند خود به‌روزرسانی‌هایی را عرضه ‌کنند و از این طریق تغییراتی را در رابط کاربری اعمال کرده، باگ‌هایی را برطرف کنند و یا به لطف این آپدیت‌ها، قابلیت جدیدی به سیستم عامل تلفن هوشمند اضافه گردد.

موبنا – شرکت هوآوی نیز در این زمینه ماهانه آپدیت های گوناگونی را ارائه می نماید تا تجربه ی مشتریان خود را از استفاده از گوشی های هوشمند خود بهبود بخشد. علاوه بر این موارد هم اکنون هوآوی بستری را فراهم کرده است تا با کوتاه کردن فاصله ارتباطی بین مشتریان و مهندسان شرکت هوآوی، جهت بهینه سازی این بروز رسانی ها گام بردارد.
کاربران گوشی های هوآوی می توانند با گزارش مشکلات ساختاری در پشتیبانی رابط کاربری گوشی خود از اپلیکیشن های مختلف و یاهرگونه ایراد نرم افزاری که به نسخه نصب شده در گوشی مربوط می شود، در کوتاهترین زمان ممکن بروزرسانی جدیدی را در گوشی خود دریافت نمایند.
برای این مهم کافی است که با شماره پشتیبانی هوآوی ۰۲۱۴۲۰۰۰ تماس گرفته و یا از طریق اپلیکیشن HiCare مشکلات خود را با کارشناسان هوآوی مطرح نمایند.
لازم به ذکر است که نرم افزار HiCare به صورت پیش فرض در تمام گوشی های HUAWEI نصب شده است و علاوه بر قابلیت به روز رسانی سیستم عامل، امکانات دیگری نیز در آن گنجانده شده است که از جمله آنها می توان به امکان چت آن لاین از خود گوشی با کارشناسان هوآوی و دسترسی به نشانی مراکز مجاز خدمات پس از فروش اشاره نمود.
پشتیبانی سریع هوآوی از آخرین بروزرسانی های نرم افزاری مورد نیاز کاربران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا