دریافت خدمات بانکداری شرکتی از دریچه اینترنت‌ بانک مسکن

بانک مسکن با ارائه خدمات بانکداری شرکتی، برای اشخاص حقوقی متقاضی شرایطی را فراهم کرده که از طریق اینترنت‌ بانک تمامی خدمات بانکی خود را انجام دهند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، با پوست‌ اندازی نظام بانکی طی بیش از یک دهه اخیر، فضای رقابتی در زمینه ارائه خدمات نوین میان بانک‌ها قالب شده است. در این فضای رقابتی جذب مشتریان بزرگ که بانک‌ها با عنوان «VIP» از آن ها یاد می‌کنند، یک امتیاز مهم است که برای به دست آوردن آن، ارائه خدمات نوین اجتناب‌ ناپذیر است. یکی از این خدمات نوین بانکداری شرکتی است که در سال‌های اخیر در بانک‌های کشور پا گرفته است.
گرچه ارائه خدمات به شرکت‌ها از قدیم در میان بانک‌ها رایج بوده و در مرتبه‌ای فراتر از بانکداری اشخاص قرار داشته است، اما بانکداری شرکتی چیزی فراتر از پاسخگویی به نیازهای معمول آن ها بوده و با بهره‌گیری از ساختار و مدل متفاوتی، تمامی نیازهای شرکت‌ها را پوشش می‌دهد.
بانک مسکن با فراهم کردن امکان بانکداری شرکتی، چشم‌ انداز روشنی از ارائه این خدمت نوین مالی برای کسب‌ و کارهای متوسط ارائه کرده است و برای کسب‌ و کارهای بزرگ نیز خدمات «بانکداری اختصاصی» را تدارک دیده است.
بانک مسکن به منظور ارائه خدمات بانکی مطلوب و با هدف جلب رضایت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان حقوقی خود (شرکت‌ها) سامانه بانکدرای اینترنتی شرکتی را راه‌اندازی کرده است. با استفاده از این سامانه مشتریان در تمام ساعات شبانه‌ روز، قادر به انجام عملیات بانکی خود در محل شرکت و بدون مراجعه به شعبه با رعایت شرایط اساسنامه شرکت خواهند بود.
شرکت‌ها برای لوازم استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی شرکتی بانک مسکن در وهله اول به یک حساب حقوقی متمرکز نیاز دارند و می‌توانند از دستگاه صدور رمز یک بار مصرف موسوم به «OTP» استفاده کنند که به وسیله آن وارد سامانه اینترنت‌ بانک شده و تمامی عملیات بانکی مورد نیاز خود را به سادگی از محل شرکت انجام می‌دهند. تمام صاحبان امضا یا نمایندگان قانونی شرکت پس از مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن و تکمیل فرم مربوطه، نام کاربری، رمز عبور و رمز حساب به ازای هر یک از صاحبان امضا را دریافت کرده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اخذ شده از شعبه یا رمز یک بار مصرف صادر شده توسط دستگاه «OTP» می‌توانند از طریق کامپیوتر شخصی و اتصال به اینترنت، به سایت بانک مسکن مراجعه کرده و با کلیک روی پیوند «ورود به سایت بانکداری الکترونیکی» به صفحه ورودی سامانه دسترسی پیدا کنند.
خدمات سیستم بانکداری اینترنتی شرکتی که در حال حاضر به اشخاص حقوقی ارائه می‌شود شامل مشاهده موجودی، مشاهده صورت حساب اعم از صورت حساب کلی، واریز یارانه‌ها، قبوض پرداخت شده و انتقال وجه، امکان انتقال وجه بین حساب‌های موجود در بانک مسکن، انتقال وجه ساتنا با در دست داشتن کد شبای حساب مقصد در شبکه شتاب، انتقال وجه پایا، پرداخت قبض، پرداخت اقساط، خدمات چک اعم از مشاهده جزییات حساب جاری، مسدودی موقت چک، مشاهده وضعیت چک و درخواست صدور دسته‌ چک، انتقال وجه گروهی (داخلی، ساتنا، پایا)، گزارش ساتنا و پایا و نیز سرویس «سبد عملیات» است.
با استفاده از سرویس عملیات، به ازای انجام چندین عملیات، تنها یک مرتبه اطلاعات حساب دریافت می‌شود و در نتیجه سرعت و دقت انجام عملیات افزایش خواهد یافت. در سیستم بانکداری اینترنتی شرکتی بانک مسکن، هر یک از صاحبان امضا می‌توانند با تعریف روال انجام تراکنش مالی منحصر به فرد به همراه ایجاد کاربران زیرمجموعه و سطوح تایید مشخص، عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند. همچنین در این سیستم بخش کارتابل با امکان مشاهده کارتابل جاری (عملیات مالی در سطوح تایید یا امضا) و مشاهده تاریخچه کارتابل (روند انجام عملیات مالی صورت گرفته) نیز طراحی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا