استارت‌آپی با ۵۵ هزار دوره آموزشی تخصصی (+عکس)

گروهی که هم‌اکنون با این استارت‌آپ کار می‌کنند از کارشناسان و مدیران متخصص در حوزه‌های مختلف هستند و اساتید متبحر در زمینه‌های مختلف دوره‌های آموزشی را برای آنها برگزار می‌کنند.

موبنا – سرویسی که استارت‌آپ Udemy ارایه می‌کند در اصل یک پورتال جهانی است که در زمینه آموزش و یادگیری آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد و دانشجویان در آن می‌توانند مهارت‌های جدید را متناسب با اهداف خود بیاموزند و از بین ۵۵ هزار دوره آموزشی موجود که توسط اساتید متخصص تدریس می‌شود، علم مورد نظر را در اختیار بگیرند.

این استارت‌آپ فعالیت خود را در یکی از روستاهای ترکیه در یک اتاق کوچک در خوابگاه دانشجویی آغاز کرد و «ایرِن بالی» بنیانگذار این شرکت هنگامی که به فکر راه‌اندازی این مرکز افتاد محدودیت‌های تحصیلی فراوانی را پیش روی خود می‌دید تا اینکه سرانجام خانواده او یک دستگاه رایانه برایش تهیه کردند. ایرِن رویاهای فراوانی را در سر می‌پروراند تا بتواند در رقابت‌های جهانی ریاضی و شطرنج حضور یابد و سرانجام از اینترنت استفاده کرد تا به منابع آموزشی دسترسی پیدا کند و با دیگر افراد در سراسر جهان در ارتباط باشد. او با کمک گرفتن از همین ارتباطات موفق شد پس از گذشت چند سال در المپیاد جهانی ریاضی مدال نقره کسب کند.

زمانی که آموزش‌های آنلاین زندگی ایرِن را متحول کرد، او با دو نفر دیگر به نام «اوکتای کاگلار» و «گاگان بیانی» همکاری‌هایی را با یک هدف مشترک آغاز کرد: افزایش کیفیت آموزشی، دسترسی آسان دوره‌های آموزشی و ارتقا سطح زندگی از طریق یادگیری. این سه نفر موفق شدند پایه‌های اولیه و اصلی استارت‌آپ  Udemy را بنا کنند و سرانجام خدمات آنلاین آموزشی خود را در اختیار عموم کاربران قرار دادند.

استارت‌آپی با ۵۵ هزار دوره آموزشی تخصصی (+عکس)

شرکت Udemy هم اکنون برای تبدیل شدن به بزرگترین مرکز آموزش آنلاین در جهان راهکارهای آموزشی مختلفی را برای کاربران عمومی و کارمندان سازمانی ارایه می‌کند و متناسب با مهارت‌ها، خدمات ویژه‌ای را ارایه می‌دهد. این استارت‌آپ هم‌اکنون با شرکت‌های بزرگی مانند Lyft، PayPal، Century21، MetLife و فولکس‌واگن قرارداد همکاری دارد تا به صورت آنلاین کارمندان آن را آموزش دهد و مهارت‌های فنی را در بالاترین سطح به مدیران و کارمندان شرکت‌های مذکور بیاموزد.

استارت‌آپ Udemy هم‌اکنون در شهرهای سانسفرانسیسکو در کشور آمریکا، آنکارا در کشور ترکیه و دوبلین در کشور ایرلند شعبه دارد و اهداف کاملا مشخص و حساب شده‌ای که در اختیار گرفته است این امکان را برای آنها فراهم می‌کند تا در همه زمینه‌ها دوره‌های آموزشی را برگزار کند. این شرکت اهداف روشن و چالش‌برانگیز خود را به صورت جهانی پیش می‌برد، بازخورد منظم از فعالیت‌های خود را در اختیار می‌گیرد و هر روز فرصت‌های جدیدتر برای یادگیری ارایه می‌کند. شعار این استارت‌آپ تشویق همگان برای یادگیری است و در این راستا حتی دوره‌های آموزشی رایگان هم برگزار می‌کند.

گروهی که هم‌اکنون با این استارت‌آپ کار می‌کنند از کارشناسان و مدیران متخصص در حوزه‌های مختلف هستند و اساتید متبحر در زمینه‌های مختلف دوره‌های آموزشی را برای آنها برگزار می‌کنند. این شرکت به دنبال فعالیت‌های یکپارچه و همکاری‌های گسترده معتقد است که از تمام کارمندان خود اصول پیشرفت را می‌آموزد و ماموریت اصلی خود را ارتقا سطح کیفی زندگی مردم از طریق آموزش قرار داده است.

استارت‌آپی با ۵۵ هزار دوره آموزشی تخصصی (+عکس)

در این استارت‌آپ یک گروه ویژه با نام «موفقیت کارمندان» راه‌اندازی شده است که با «واحد منابع انسانی» کاملا متفاوت است و در این مرکز به تک تک افراد فعال در Udemy کمک می‌شود تا بتوانند استعدادهای خود را شناسایی کنند و در جهت ارتقا آن و همکاری با شرکت گام بردارند. این اتفاق که می‌تواند موفقیت کارمندان را در پی داشته باشد، موفقیت نهایی شرکت را هم تضمین می‌کند.

دوره‌های آموزشی در پلتفرم Udemy در اشکال مختلف برگزار می‌شوند و البته کارمندان شرکت می‌توانند به تمام این دوره‌ها دسترسی داشته باشند. هر کدام از افرادی که در این شرکت مشغول به کار هستند بودجه آموزشی سالانه ۱۵۰۰ دلاری در اختیار دارند. این بودجه از طریق یک کارت اعتباری مخصوص در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا به واسطه آن بتوانند در فرصت‌های تحصیلی حضور یابند، در کنفرانس‌های جهانی شرکت کنند، کتاب بخرند و به نوعی در جهت یادگیری گام بردارند.

استارت‌آپی با ۵۵ هزار دوره آموزشی تخصصی (+عکس)

این شرکت می‌کوشد گروه اصلی آن از نظر تجربه کاری، مهارت‌ها و مدرک تحصیلی در بهترین سطح باشد و افراد را به بهترین شکل آموزش دهد. این گروه بر بخش‌های زیر تاکید دارد:

  • یادگیری: فعالیت‌های متمرکز در جهت یادگیری افراد با پیش‌فرض حضور دانشجویان تشنه دانش و کنجکاو
  • همدردی: تاکید بر درک شرایط مالی و غیرمالی مشتریان و کارمندان شرکت برای برگزاری هرچه بهتر دوره‌های آموزشی
  • تملک پذیری: تاکید بر این مسئله که استارت‌آپ Udemy فقط مهارت آموزی را دنبال نمی‌کند و تمامی کاربران می‌توانند این شرکت را از خودشان بدانند
  • نوآوری: این استارت آپ به صورت دایم به دنبال روش‌های جدید و خلاقانه می‌گردد تا یادگیری را برای مردم آسان‌تر کند
  • شور و اشتیاق: شرکت برای افزایش تمایل مردم به یادگیری دانشجویان موفق را معرفی می‌کند و به آنها بورس تحصیلی می‌دهد
  • نتایج موفقیت آمیز: این شرکت بر نحوه یادگیری مردم و نتایج حاصل از دوره‌های آموزشی سپری شده تاکید دارد تا آنها را به اهدافشان برساند
  • درهای باز: این استارت آپ همواره درهای خود را به روی مردم باز کرده است به صورت شبانه‌روزی با دانشجویان خود در تماس است تا آنها را راهنمایی کند

استارت‌آپی با ۵۵ هزار دوره آموزشی تخصصی (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا