هشدار اپل: استفاده طولانی از «آیفون ایکس» نمایشگر آن را خراب می‌کند

این اتفاق ممکن است به ندرت رخ دهد و به عنوان مثال در مواردی که تصاویر با کنتراست بالا نمایش داده می‌شوند یا عکس‌ها برای دوره زمانی طولانی به نمایش درمی‌آیند شاهد آن باشیم.

موبنا – شرکت اپل هشدار داد نمایشگر OLED که در گوشی هوشمند «آیفون ایکس» مورد استفاده قرار گرفته ممکن است به دنبال استفاده مکرر و طولانی با «تغییرات بصری اندک» مواجه شود.

این مشکل می‌تواند اختلال در نمایش تصاویر را به دنبال داشته باشد یا اینکه پس از نمایش عکس جدید، آثار کمرنگی از عکس قبلی همچنان دیده شود.

در بیانیه شرکت اپل گفته شد: «این اتفاق ممکن است به ندرت رخ دهد و به عنوان مثال در مواردی که تصاویر با کنتراست بالا نمایش داده می‌شوند یا عکس‌ها برای دوره زمانی طولانی به نمایش درمی‌آیند شاهد آن باشیم».

هشدار اپل: استفاده طولانی از «آیفون ایکس» نمایشگر آن را خراب می‌کند

خبرگزاری Mashable در این میان اعلام کرد صاحبان گوشی هوشمند «پیکسل ۲ ایکس‌ال» گوگل نیز در هفته‌های اخیر با مشکل مشابه مواجه شده‌اند.

شرکت اپل همچنین بر این مسئله تاکید کرد که اگر شما از یک زاویه بسته به نمایشگر OLED «آیفون ایکس» نگاه کنید، ممکن است متوجه تغییرات جزئی در رنگ‌ها بشوید. اپل در این زمینه گفت:‌ «این اتفاق فقط در مورد نمایشگر OLED صورت می‌گیرد و یک امر کاملا طبیعی است».

در ادامه بیانیه اپل آمده است:‌ «ما نمایشگر Super Retina را برای شما تولید کردیم که از آن می‌توان به عنوان بهترین نمایشگر OLED در سراسر جهان یاد کرد. این فناوری باعث می‌شود اختلال در نمایش تصاویر به حداقل برسد».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا