انتشار نخستین اخبار رسمی در مورد «گلکسی نوت ۹»

در آخرین گزارش‌ها گفته شد سری بعدی گوشی‌های «گلکسی نوت» سامسونگ «نوت ۹» نام دارد و هم‌اکنون با کد «کرَون» در این شرکت توسعه میابد.

موبنا – گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۷» سامسونگ به واسطه آتش‌سوزی‌های مکرر خود یکی از بزرگترین شکست‌های این شرکت کره‌ای بود و در نهایت به صورت سراسری از بازار جهانی جمع‌آوری شد. پس از آن در سال جاری میلادی «گلکسی نوت ۸» وارد بازار شد که بسیار مورد استقبال کاربران جهانی قرار گرفت و به یکی از بزرگترین موفقیت‌های این شرکت تبدیل شد. این فبلت هم‌اکنون در بازار جهانی فروخته می‌شود و تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر خرابی یا مشکل آن گزارش نشده است.

با این توضیح کاربران و کارشناسان جهانی از هم‌اکنون منتظر مدل بعدی آن یعنی «گلکسی نوت ۹» هستند و تاکنون شایعات مختلفی در این زمینه منتشر شده است. امروز در آخرین گزارش‌ها گفته شد سری بعدی گوشی‌های «گلکسی نوت» سامسونگ «نوت ۹» نام دارد و هم‌اکنون با کد «کرَون» در این شرکت توسعه میابد.

انتشار نخستین اخبار رسمی در مورد «گلکسی نوت ۹»

این گزارش را رسانه‌های محلی در کره جنوبی منتشر کردند و توضیح دادند که شرکت‌های همکار سامسونگ که قطعات مورد نیاز آن را تامین می‌کنند آن را اعلام کرده‌اند.

یکی از خبرگزاری‌های محلی به نام The Bell در این خصوص به نقل از یکی از مدیران شرکت‌های همکار سامسونگ اعلام کرد: «ما از هم‌اکنون تولید و ارسال قطعات مورد نیاز گوشی هوشمند “گلکسی نوت ۹” را آغاز کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تولید نخست آن در فصل نخست ۲۰۱۸ آغاز شود».

دکمه بازگشت به بالا