کدام شکلک بین کاربران جهانی محبوب‌تر است؟ (+عکس)

تصویر خندان با دو قطره اشک بهتر از تمام شکلک‌هایی که تا امروز طراحی شده‌اند توانسته است منظور افراد را در متن‌های ارسالی نشان دهد.

موبنا – بر اساس یک بررسی جهانی محبوب‌ترین شکلک‌هایی که کاربران در اپلیکیشن‌های ارتباطی از آن استفاده می‌کنند مشخص شد و کارشناسان اعلام کردند «تصویر صورت خندان با دو قطره اشک در کنار چشم‌ها» محبوب‌ترین شکلکی است که کاربران جهانی آن را به دوستان و اطرافیان خود می‌فرستند.

به نظر می‌رسد که این تصویر خندان با دو قطره اشک بهتر از تمام شکلک‌هایی که تا امروز طراحی شده‌اند توانسته است منظور افراد را در متن‌های ارسالی نشان دهد.

کدام شکلک بین کاربران جهانی محبوب‌تر است؟ (+عکس)

شرکت اپل نیز در بیانیه رسمی خود اعلام کرد این شکلک برای تمام کاربران انگلیسی زبان در سراسر جهان که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند یا رایانه‌های مک را مورد استفاده قرار می‌دهند بیشترین درجه محبوبیت را داشته است.

این بیانیه نشان می‌دهد که اپل توجه ویژه به محتوای ارسال شده بین کاربران خود دارد و در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های ویژه کرده است. از دیگر شکلک‌هایی که بین کاربران جهانی بیشترین محبوبیت را داشتند می‌توان به قلب قرمز، گریه با اشک‌های روان، خنده با چشم‌های قلبی و … اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا