پرچمدار بعدی ZTE با قیمت ارزان در آستانه ورود به بازار

شرکت زد.تی.ای تصمیم دارد مدل بعدی گوشی هوشمند «آکسون ۷» را اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار کند.

موبنا – شرکت چینی زد.تی.ای از هم‌اکنون خبرهایی را در مورد پرچمدار بعدی خود منتشر کرده است که طی چند ماه آینده به دست کاربران جهانی می رسد. بر اساس این خبرها به نظر می‌رسد شرکت چینی از فروش پرچمدار کنونی یعنی «آکسون ۷» بسیار راضی بوده است و به زودی مدل بعدی آن عرضه می‌شود.

در حالی که زد.تی.ای هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات گوشی هوشمند جدید خود منتشر نکرده است، ولی در آخرین خبرها گفته شد «این محصول مدل بعدی “آکسون ۷” است که موفقیت‌های باورنکردنی را رقم زد».

پرچمدار بعدی ZTE با قیمت ارزان در آستانه ورود به بازار

زمانی که گوشی هوشمند «آکسون ۷» شرکت چینی زد.تی.ای وارد بازار آمریکا شد،‌این محصول تمام قابلیت‌های پیشرفته دستگاه‌های موبایلی را با قیمت ارزان در اختیار کاربران قرار دد و همین مسئله باعث شد استقبال گسترده از آن صورت گیرد.

قیمت پایین این گوشی هوشمند مهم‌ترین عاملی بود که توجه همگان را به خود جلب کرد و باعث شد این محصول در فاصله زمانی کوتاه فروش قابل ملاحظه داشته باشد. بر این اساس از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی هوشمند «آکسون ۸» با ورود به بازار جهانی مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

شرکت زد.تی.ای تصمیم دارد مدل بعدی گوشی هوشمند «آکسون ۷» را اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار کند. این گوشی هوشمند که در نمایشگاه CES 2018 در ژانویه سال آینده از آن رونمایی می‌شود یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند جهان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا