اگر برای «آیفون اکس» قاب محافظ نخرید گوشی شما این شکلی می‌شود! (+عکس و فیلم)

تصویر ویدیویی جدیدی که روی اینترنت به اشتراک گذاشته شده است سقوط «آیفون اکس» را نشان می‌دهد. در این تصویر ویدیویی ۹ ثانیه‌ای نشان داده است که ویژه به مناسبت دهمین سالگرد تولد آیفون چطور می‌شکند.

موبنا – اگر به خاطر داشته باشید سال ۲۰۱۴ میلادی که تازه گوشی هوشمند «آیفون ۶» اپل وارد بازار شده بود یک نوجوان ۱۸ ساله به نام «جک کوکسی» تصویر ویدیویی را روی سایت اینترنتی یوتیوب به اشتراک گذاشت و در آن نشان داد که گوشی هوشمند خود را در تاریخ ۱۹ سپتامبر همان سال از فروشگاه اپل در شهر سیدنی استرالیا خریداری کرده است. در این تصویر یک خبرنگار قصد گفت‌وگو با این نوجوان را داشت و جعبه حاوی گوشی هوشمند که همان لحظه از فروشگاه اپل خریداری کرده بود را از دست او گرفت. در این لحظه جک جعبه را باز کرد تا «آیفون ۶» تازه وارد را در دست بگیرد که گوشی از دست او افتاد و همان لحظه نمایشگر آن شکست.

این داستان برای سال ۲۰۱۷ میلادی هم به همین شکل تکرار شد. پس از آنکه بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در تاریخ فعالیت‌های اپل یعنی «آیفون اکس» وارد بازار شد، شرکت اپل ادعا کرد لایه شیشه‌ای که در بخش جلو و پشت دستگاه به کار گرفته شده از محکم‌ترین شیشه‌های موجود در جهان است و از آن می‌توان به عنوان محکم‌ترین شیشه‌ای که تا کنون در تمام گوشی‌ها به کار گرفته شده است یاد کرد. ولی باید توجه داشته باشید که این مسئله به آن معنی نخواهد بود که گوشی هوشمند شما نمی‌شکند.

اگر برای «آیفون اکس» قاب محافظ نخرید گوشی شما این شکلی می‌شود! (+عکس و فیلم)

تصویر ویدیویی جدیدی که روی اینترنت به اشتراک گذاشته شده است سقوط «آیفون اکس» را نشان می‌دهد. در این تصویر ویدیویی ۹ ثانیه‌ای نشان داده است که ویژه به مناسبت دهمین سالگرد تولد آیفون چطور می‌شکند. یک عکس که در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شده است هم نشان داد لایه شیشه در قسمت پشت بدنه «آیفون اکس» پس از سقوط از دست کاربر چگونه به طور کامل شکسته است.

درست است که گوشی هوشمند «آیفون اکس» طراحی بسیار زیبایی دارد، ولی باید توجه داشته باشید که شما یک دستگاه موبایلی گران قیمت را خریداری می‌کنید و اگر برای آن قاب محافظ استفاده نکنید چنین مشکلی را پیش روی خود خواهید داشت. ممکن است مقداری بیشتر پول پرداخت کنید تا یک قاب محافظ بخرید، ولی این اتفاق باعث می‌شود گوشی شما نشکند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا