اچ‌ تی‌ سی سال ۲۰۱۸ شش گوشی هوشمند وارد بازار می‌کند

«چیالین چانگ» مدیرعامل اچ‌تی‌سی اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند شرکت او در سال ۲۰۱۸ میلادی ۵ یا ۶ دستگاه گوشی هوشمند روانه بازار جهانی کند.

موبنا – در آخرین خبرهای رسمی منتشر شده اعلام شد شرکت اچ‌تی‌سی که هم‌اکنون یکی از زیرمجموعه‌های گوگل محسوب می‌شود تصمیم دارد به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند برگردد و بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده قرار است پرچمداران این شرکت در سال ۲۰۱۸ میلادی با دوربین دیجیتالی دوگانه وارد بازار شوند.

اگر محصولات این شرکت تایوانی را به خاطر داشته باشید، در سال ۲۰۱۴ میلادی «اچ‌تی‌سی وان» موسوم به M9 همراه با دوربین دیجیتالی ثانوی در پشت دستگاه وارد بازار شد که برای گرفتن عکس‌های پورتره مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروز اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های پیش‌ روی شرکت اچ‌تی‌سی منتشر شد و نشان داد این کمپانی سال آینده چگونه وارد بازار خواهد شد.

«چیالین چانگ» مدیرعامل اچ‌تی‌سی اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند شرکت او در سال ۲۰۱۸ میلادی ۵ یا ۶ دستگاه گوشی هوشمند روانه بازار جهانی کند. اچ‌تی‌سی معتقد است که سال ۲۰۱۷ میلادی را بهتر از پیش‌بینی‌های قبلی به پایان می رساند و در این سال بهترین پرچمدار تاریخ فعالیت‌های آن با نام HTC U11 روانه بازار شده است.

اچ‌ تی‌ سی سال ۲۰۱۸ شش گوشی هوشمند وارد بازار می‌کند

این شرکت تایوانی قابلیتی را در پرچمدار جدید خود عرضه کرده است که با نام Edge Sense شناخته می‌شود و به کاربران امکا می‌دهد تا به صورت همزمان دو وجه گوشی هوشمند را مورد استفاده قرار دهند.

در حالی که هنوز وضعیت ورود این محصول به بازار آمریکا مشخص نشده است، منابع آگاه اعلام کردند گوش یهوشمند «اچ‌تی‌سی یو۱۱ پلاس» در حال تکمیل است که قابلیت‌های بهتری نسبت به مدل کنونی را شامل می‌شود. این گوشی هوشمند طراحی لبه-به-لبه برای نمایشگر را شامل شده است و باتری پرقدرت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. بدنه این گوشی هوشمند در برخی بخش‌ها شفاف طراحی شده است و کاربر می‌تواند قطعات داخلی را مشاهده کنند. گوشی هوشمند «یو۱۱ پلاس» از استاندارد پضدآب IP68 پشتیبانی می‌کند که مدل «یو۱۱» استاندارد IP67 را شامل می‌شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا