رونمایی از پوستر هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

پوستر هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در روز ۱۱ آبان ۱۳۹۶ رونمایی شد.

موبنا – این مراسم با حضور دکتر علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی ، مهندس علیرضا عیدی مراد رئیس هیأت مدیره شرکت شاپرک ، دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره هلدینگ داده ورزی سداد و علیرضا لکزایی عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیر عامل بانک ملت انجام شد.
علی دیواندری در این مراسم اظهارداشت: این همایش با موضوع «نوآوری، بازیگران جدید و کارآیی در کسب و کارمالی» توسط پژوهشکده پولی و بانکی و شرکت ملی انفورماتیک، در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.
وی افزود: این همایش در دوم و سوم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و هدف از آن بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، بررسی چگونگی کارایی کسب و کارهای مالی با حضور بازیگران جدید، معرفی فضای جدید کسب و کار مالی و معرفی نوآوری‌های جدید در صنعت بانکداری است. دیواندری ادامه داد: معرفی قوانین و مقررات حاکم بر بازیگران جدید در عرصه کسب و کار مالی، بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک و ارائه دستاوردهای ملی و بین‌المللی صنعت بانکداری و فناوری اطلاعات از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی درباره مخاطبین این همایش گفت: مدیران ارشد و میانی بانک‌ها، کارشناسان اجرایی حوزه بانکداری الکترونیک، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک و اساتید و کارشناسان دانشگاهی فعال در حوزه اقتصاد، بانکداری و به ویژه بانکداری الکترونیک از مهم‌ترین مخاطبین این همایش هستند. وی با توضیح محورهای همایش افزود: کسب‌ و کار، خدمات پرداخت، نوآوری، فناوری نظارتی، امنیت و هوشمندی، شش محور هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را تشکیل می‌دهد.
در همایش سال گذشته ، شرکت داده ورزی سداد از شرکت های تابعه بانک ملی ایران، با ارائه محصول ارزشمند ” بام” ، حائز رتبه اول نوآوری بانکی شد و از رئیس کل بانک مرکزی لوح و تندیس تقدیر دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا