بازی فندق، کشف کلمات پنهان شده در بین حروف

آیا به یاد دارید که در دوران تحصیل ابتدایی، تمرینی برای ساختن کلمات از حروف داشتیم؟ حالا این تمرین در قالب یک بازی سرگرم کننده، بار دیگر ذهن شما را به چالش میکشد.

موبنا – در بازی فندق باید هوش خود را به کار بگیرید و کلماتی که در میان حروف در هم ریخته، پنهان شده اند را پیدا کنید. در نقد و بررسی این بازی اندرویدی با ما همراه باشید.

بازی کلمات برای اندروید

در بازی فوق بیش از ۲۲۰ مرحله وجود دارد که تا مدت ها میتواند شما را سرگرم کند. با اجرای بازی فندق، راهنمای تصویری آن به نمایش درمی آید. روش کار به این صورت است که باید از بین حروف درهم ریخته، کلمه های معنی دار بسازید تا خانه های خالی پر شوند. با لمس انگشت از اولین حرف تا آخرین حرف، کلمه ساخته میشود.

مراحل این بازی اندرویدی در ۲۹ فصل مجزا قرار گرفته اند. هر چه به مرحله های بالاتر میروید، حدس کلمه ها و رد شدن از مرحله دشوارتر خواهد شد. در ابتدا فقط ۳ حرف در هم ریخته وجود دارد که باید دو یا سه کلمه از آنها بسازید. به تدریج تعداد حروف در هم ریخته افزایش می یابد و گاهی باید ۱۰ کلمه ۲ تا ۴ حرفی بسازید.

 

نکته : در این بازی امکان اشتراک گذاری عکس مرحله پیش بینی شده تا در صورت نیاز، کلمه ها را با کمک دوستان خود بیابید. همچنین برای کمک به ذهن خود، میتوانید جای حروف درهم ریخته را تغییر دهید و کلمه های جدید کشف کنید.

در بازی فندق با حدس کلمه و پیدا کردن کلمات مخفی، لحظات سرگرم کننده ای خواهید داشت.

بازی موبایل برای تقویت ذهن

 

کلمه پیدا کنید و امتیاز بگیرید

با تمام کردن هر فصل در بازی فندق، ۳ صندوقچه جایزه به شما نشان داده میشود که باید یکی از آنها را انتخاب و جایزه خود را دریافت کنید. این جایزه یا امتیاز درواقع تعدادی سکه میباشد که با افزایش آن میتوانید از راهنمای کمکی استفاده نمایید. این راهنما یکی از حروف خانه های خالی را نشان میدهد تا حدس کلمه آسان تر شود.

در بین مراحل بازی فوق، در بعضی مرحله ها کلمات ستاره دار وجود دارند. با حدس این کلمه ها و به ازای هر حرف از آنها، ۵ سکه به شما تعلق میگیرد. برای مثال اگر یک کلمه ۴ حرفی را پیدا کنید، ۲۰ سکه خواهید گرفت. علاوه بر این، جایزه روزانه با تعداد سکه تصادفی نیز در این بازی پیش بینی شده است.

 

نکته : با هر بار استفاده از راهنمای کمکی، ۱۲۰ سکه از شما کم میشود. بنابراین بهتر است که هوش خود را بیشتر به کار بگیرید و یا اگر به سکه بیشتر احتیاج داشتید، بسته های آن را از بخش فروشگاه بخرید.

 

کلمه های مخفی و امتیازهای ویژه

برای اینکه روند گیم پلی بازی فندق تکراری نباشد از فصل سوم به بعد، کلمه های مخفی هم به آن اضافه میشوند. این کلمات جزو مواردی که باید پیدا کنید به حساب نمی آیند اما در عوض اگر به تعداد کافی برسند، جایزه میگیرید. تعداد هر بار جایزه گرفتن، از ۵ کلمه مخفی تا ۱۰ یا ۱۵ و حتی بیشتر افزایش می یابد. وقتی کلمات مخفی تکمیل شدند، پنجره ای به نمایش درمی آید که میتوانید این کلمه ها را در آن ببینید و جایزه خود را دریافت نمایید.

 

نکته : چنانچه قبل از پیدا شدن همه کلمه های مخفی در یک مرحله به مرحله بعد بروید، میتوانید به فهرست مراحل مراجعه نموده و مرحله های قبل را بازی کنید. با این کار امکان یافتن بقیه کلمات مخفی و صعود به سطح های بالاتر فراهم میشود.

 

هوش و سرگرمی

 

درباره گرافیک و صدای بازی بدانید

در طراحی گرافیک بازی فوق از منوها تا محیط اصلی آن، شاهد خلاقیت های کافی هستیم. باید گفت که بازی فندق دارای جذابیت های گرافیکی لازم میباشد و میتواند رضایت شما را از این لحاظ بدست آورد. موزیک استفاده شده و افکت های صوتی نیز مناسب هستند. تنها نقص جزئی، مربوط به ناوبری بین منوهای بازی میشود که میتوانست هوشمندانه تر باشد.

 

اگر به دنبال یک سرگرمی مفید در اوقات فراغت خود هستید، ما بازی فندق را به شما پیشنهاد میکنیم. این بازی اندرویدی که به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد، توانسته رضایت نزدیک به ۱۰۰ درصد کاربران خود را جلب کند.

بازی فندق

قابلیت ها و نقاط قوت بازی

  • اجرای روان و بدون خطا در اکثر گوشی ها
  • تعداد مراحل زیاد
  • گیم پلی سرگرم کننده و غیر یکنواخت
  • گرافیک کاربرپسند

نقاط ضعف بازی

  • سادگی بیش از حد در گیم پلی

 

پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی

با توجه به توضیحاتی که دادیم، مشخص است که بازی فندق میتواند جای خوبی در اوقات فراغت کاربران داشته باشد. ترفندهای به کار رفته در این بازی اندرویدی باعث شده تا گیم پلی آن به اندزه کافی جذاب گردد. البته ما هم پیشنهاداتی برای بهبود بازی فوق داریم:

  • سیستم امتیازدهی پیشرفته تر
  • کسر امتیاز با حدس غلط
  • امتیازهای افزایشی با جواب صحیح متوالی
  • راهنماهای کمکی متنوع تر
  • و…

 

سیستم عامل : اندروید ۲.۳ و بالاتر

حجم : ۲۸.۱ مگابایت

 بازی فندق، کشف کلمات پنهان شده در بین حروف
 منبع: اپ ری ویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا