جنون و هیجان با فرار بزرگ

رانندگی با انواع ماشین‌های خفن در یک تعقیب و گریز چالشی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. پس با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی بازی فرار بزرگ بپردازیم.

موبنا – اگر طرفدار بازی‌های رانندگی و مهیج هستید، اگر به دنبال هیجان‌های نفس‌گیر هستید، اگر مسابقه و سرعت شما را به وجد می‌آورد این مقاله را از دست ندهید. چرا که قصد داریم یک بازی ماشینی فوق‌العاده هیجان‌انگیز را به شما معرفی کنیم. سرعت، لذت و هیجان را در بازی فرار بزرگ تجربه خواهید کرد. رانندگی با انواع ماشین‌های خفن در یک تعقیب و گریز چالشی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

جنون و هیجان با فرار بزرگ

گرافیک

همان‌طور که گفته شد چندین اتومبیل در بازی فرار بزرگ طراحی شده اند که می‌توانید با آن‌ها رانندگی کنید. هر کدام شتاب و قدرت متفاوتی دارند و از لحاظ شاخصه‌های بصری، زیبا و جذاب هستند. با این اتومبیل‌ها در چندین لوکیشن رانندگی خواهید کرد که هر کدام به صورت حرفه‌ای طراحی شده‌اند. با این حال درصد زیادی از تمرکز بازیکن در حین بازی بر روی اتومبیل مسابقه است و به دنبال آیتم‌های فوق‌العاده ضمن بازی می‌گردد. به همین دلیل توجه زیادی به لوکیشن نخواهد داشت اما خب برای برخی از گیمرها رانندگی در یک محیط زیبا هم جزء فاکتورهای اساسی برای انتخاب بازی است. به هر حال شما در چند محیط زیبا با چندین اتومبیل خفن رانندگی می‌کنید و موزیک بازی مکمل تمامی این جزییات است. چرا که بخش زیادی از لذت و هیجان بازی فرار بزرگ وام‌دار موزیک تاثیرگذار آن است.

بازی فرار بزرگ حجمی معادل تقریبا ۵۰ مگابایت از حافظه گجت اندرویدی شما را اشغال می‌کند. این حجم برای یک بازی رانندگی در این سطح فوق‌العاده است. در مورد رابط کاربری بازی می‌توان گفت با توجه زبان فارسی منو، کار کردن با صفحات و بخش‌های مختلف بازی بسیار آسان است و حتی کودکان هم می‌توانند به خوبی در بین بخش‌های مختلف منو جا به جا شوند و با عناصر گرافیکی بازی تعامل داشته باشند.

جنون و هیجان با فرار بزرگ

گیم‌پلی

می‌توان گفت راننده این اتومبیل‌ها هیجان را تا حد جنون تجربه خواهد کرد. چرا که چنین شتاب و سرعتی در بازی‌های مشابه تقریبا مشاهده نمی‌شود. در ابتدا بعد از انتخاب اتومبیل و لوکیشن بازی وارد صحنه تعقیب و گریز خواهید شد. تمام کاری که برای کنترل اتومبیل باید انجام دهید تنها هدایت آن به چپ و راست است. ماشین به طور خودکار شتاب می‌گیرد و با هر تصادف کمی از شتابش کم می‌شود. در حین بازی می‌توانید سکه‌هایی که در مسیر قرار دارند را جمع‌آوری کرده و به موجودی خود بیفزایید. آیتم‌های ویژه دیگری هم در مسیر شما قرار دارند که قابلیت‌های حیرت‌آوری به اتومبیل شما می‌دهند. به عنوان مثال کامیون‌ها قابلیت پرش و سرعت بالاتری به اتومبیل می‌دهند و یا آیتم آهن‌ربا باعث می‌شود تا مدتی بدون تلاشی از جانب شما برای جمع‌آوری سکه، تمام سکه‌ها به سمت اتومبیل شما بیایند و به موجودی شما اضافه شوند. برای برخورداری از نیترو کافی است سه آیتم از نیترو جمع‌آوری کنید. وضعیت نیترو سمت چپ صفحه در لحظه قابل نمایش است. بعضی از کامیون‌ها حاوی یک نیسان خفن برای رانندگی هستند.

جنون و هیجان با فرار بزرگ

توجه داشته باشید که باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرید تا در شتاب بالای اتومبیل بهترین عملکرد را داشته باشید. علاوه بر این ذکر این نکته لازم است که سرعت، اصلی‌ترین فاکتور برای موفقیت در این بازی است. چرا که رسیدن به هرخط پایان در فرار بزرگ به منزله هدیه گرفتن چند ثانیه زمان اضافی برای ادامه بازی است. پس باید به اندازه کافی با استفاده از نیترو و سایر آیتم‌ها شتاب بگیرید تا به خطوط پایان بیشتری برسید. یکی از راه‌های دیگر شتاب گرفتن این است که می‌توانید از پشت اتومبیل‌ها لایی بکشید اما تصادف از بار سرعتتان می‌کاهد.

جنون و هیجان با فرار بزرگ

ویژگی‌های منحصر به فرد بازی فرار بزرگ

گرافیک مطلوب

رانندگی با چندین اتومبیل خفن

دارای چندین لوکیشن متنوع

کنترل آسان بازی

گیم‌پلی آسان

چالش تمرکز

بازی به صورت سطح به سطح

بازی ماموریتی

رانندگی با سرعت و شتاب جنون‌آمیز

استفاده از آیتم‌های ویژه (نیترو، آهن‌ربا و …)

جنون و هیجان با فرار بزرگ

 منبع: ذره بین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا