بازدید معاون پشتیبانی ، اعضای کمیسیون عالی قبول معاملات و مناقصات و اعضای کمیته فنی ، بازرگانی بانک ملی ایران از هلدینگ داده ورزی سداد

عباس شفیعی معاون پشتیبانی و ریاست کمیسیون عالی قبول معاملات ومناقصات بانک ملی ایران و هیأت همراه از شرکت داده ورزی سداد بازدید کردند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، معاون پشتیبانی و ریاست کمیسیون عالی قبول معاملات و مناقصات به همراه آقایان علی شکری زاده رئیس اداره کل کارپردازی، مهندس شهریار سعادت رئیس اداره کل مهندسی و املاک، اسحاق یوسف نژاد رئیس اداره کل حقوقی ، معاونین اداره کل مهندسی و املاک ، معاونین اداره کل کارپردازی و اعضای کمیته فنی و بازرگانی بانک ملی ایران میهمان شرکت داده ورزی سداد بودند.
در این بازدید که به میزبانی دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره و معاونین هلدینگ داده ورزی سداد انجام شد، فرامرز خالقی ضمن خوش آمد گویی حضور عزیزان را در هلدینگ داده ورزی سداد قدر شمرد و گزارش مبسوطی از عملکرد فعالیت های فنی، تخصصی در حوزه سخت افزار، نرم افزار، ایمنی، نگهداری سیستم ها و توسعه و همچنین تولید برنامه و اپلیکیشن های کاربردی جدید در شرکت را برای میهمانان ارائه داد.
در ادامه این جلسه صمیمانه و پر بار که با حضور دکتر تکبیری رئیس هیأت مدیره و معاونت عملیات شرکت داده ورزی سداد همراه بود، میهمانان پس از بحث و بررسی های کاری و صرف ناهار، به بازدید از بخش های فنی و تخصصی شرکت پرداختند و در هر بخش مدیران ذیربط، گزارش مبسوطی از فعالیت های متخصصان جوان در پروژه های مختلف هر واحد از جمله: بام، بله، سامانه های بانکی، امنیت و شبکه به میهمانان ارایه دادند.
گفتنی است : آقایان جعفری، مهدی زاده، ایمانی و تابش معاونین اداره کل مهندسی و املاک؛ آزاد و خمر از معاونین اداره کل کارپردازی؛ به همراه احمدیان، قمشیان، هاشمی، خانی و خانم رضائی از اعضای کمیته فنی و بازرگانی و دهقانیان ریاست دایره دبیرخانه اداره کل مزبور ، از هلدینگ داده ورزی سداد دیدن کردند.
عباس شفیعی معاون پشتیبانی شرکت و هیأت همراه از پروژه ها و روند اجرایی برنامه ها و سامانه های بانکی و نیز مدیریت دکتر خالقی و تیم مدیریتی همراه وی در شرکت داده ورزی سداد، ابراز رضایت و قدردانی کرد و موفقیت های حاصله سداد را نتیجه همدلی آنان برشمرد.
وی همچنین به اهمیت استفاده از متخصصان نسل جوان در خلق و ساماندهی پروژه های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک تأکید داشت و اظهار امیدواری کرد که این توانمندی و ظرفیت در مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد و تیم همراه او کاملاً مشهود و ملموس است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا