آمازون «آیفون اکس» را ۴ برابر گران‌تر می‌فروشد

اگر گوشی هوشمند «آیفون اکس» را در سایت آمازون جست‌وجو کنید متوجه خواهید شد که قیمت این محصول در این فروشگاه اینترنتی نسبت به آنچه که اپل اعلام کرده است تفاوت زیادی دارد.

موبنا – فروشگاه اینترنتی آمازون هنوز یکی از کانال‌های رسمی شرکت اپل برای فروش گوشی هوشمند «آیفون اکس»محسوب نمی‌شود. ولی اشخاص و گروه‌های مختل این گوشی هوشمند تازه‌وارد را با قیمت‌های گران روی آمازون به فروش می‌رسانند.

در حال حاضر اگر گوشی هوشمند «آیفون اکس» را در سایت آمازون جست‌وجو کنید متوجه خواهید شد که قیمت این محصول در این فروشگاه اینترنتی نسبت به آنچه که اپل اعلام کرده است تفاوت زیادی دارد و می‌بایست پول بیشتری برای آن پرداخت کنید.

آمازون «آیفون اکس» را ۴ برابر گران‌تر می‌فروشد

یکی از شرکت‌های معروفی که هم‌اکنون «آیفون اکس» را روی سایت اینترنتی آمازون به فروش می‌رساند اعلام کرده است که از زمان خرید کاربر با فاصله زمانی ۲ تا ۳ روز این گوشی هوشمند به دست او خواهد رسید که این خبر بسیار خوب است. این شرکت مجموعه‌ای از گوشی «آیفون اکس» را برای خود خریداری کرده است تا با کوتاه‌ترین زمان بتواند آن را به دست کاربران جهانی برساند.

با این وجود اگر شما به عنوان کاربری که در هر کجای کره خاکی قرار گرفته‌اید تصمیم دارید از این طریق بعد از گذشت ۲ تا ۳ روز یک دستگاه «آیفون اکس» در اختیار داشته باشید می‌بایست هزینه زیادی پرداخت کنید. این شرکت برای مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند مبلغ ۳۴۹۹ دلار و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز ۴۴۹۹ دلار پرداخت می‌کند. در مقابل، شرکت اپل در فروشگاه‌های رسمی خود در سراسر جهان مدل ۶۴ گیگابیتی این گوشی هوشمند را ۹۹۹ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن را هم ۱۱۵۰ دلار می‌فروشد. پیش‌فروش این گوشی از هفته گذشته آغاز شده است و گوشی هوشمند جدید از دیروز به صورت رسمی وارد بازار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا