فایلگرام مدیریت مطالب شبکه های اجتماعی

همراه با ظهور شبکه های مختلف اجتماعی نظیر تلگرام، واتس آپ و … روزانه شاهد به اشتراک گذاری اطلاعات بسیاری در قالب متن، عکس، موزیک و کلیپ های ویدئویی در بین اعضای گروه ها و کانال های این نوع شبکه های اجتماعی می باشیم.

موبنا – در عین حال بسیاری از کاربران تمایل به ذخیره دائمی مطالب دلخواه خود در گوشی همراهشان دارند و به همین جهت روزانه حجم قابل توجهی از فایلهای صوتی ، متنی و تصویری را روانه حافظه گوشی خود می نمایند.تا اینجا همه  چیز خوب به نظرمی رسد اما مشکل زمانی بوجود می آید  که کاربر بخواهد عکس ، کلیپ یا محتوای خاصی را مشاهده و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.گاهی به قدری  این پروسه جستجو در بین فایلهای ذخیره شده در گوشی زمانبر و طاقت فرسا می شود که کاربر از مشاهده و یا ارسال آن منصرف می شود.علاوه بر این کاربران برای حفظ متن های مورد علاقه خود راهی جز کپی پشت سر هم آنها در نرم افزار یاداشت گوشی خود ندارند که در این مورد هم بعد از مدتی با انبوهی از متن های غیر  مرتبط که هیچ دسته بندی و نظم خاصی برای مرور آنها وجود ندارد رو به رو می شوند.

کاربرد:

برنامه فایلگرام جهت سامان بخشی و و مدیریت انواع محتوی به عنوان مکمل شبکه های اجتماعی طراحی و پیاده سازی گردیده است.کار با این برنامه آسان ، سریع و در عین حال به علت محیط کاربری جذاب و مدرنی که از آن بهره می برد بسیار لذت بخش می باشد.

فایلگرام مدیریت مطالب شبکه های اجتماعی

در این برنامه بخش های مختلفی برای ذخیره سازی متن، عکس، فایلهای ویدئویی، موزیک و حتی فایل هایی نظیر PDF ، Word، Excel  و .. در نظر گرفته شده است.با ورود به هر بخش امکان دسته بندی (پوشه بندی) جهت مرتب سازی فایل های مربوطه امکان پذیر می باشد.همچنین با انتخاب چند لحظه ای هر نوع فایل یا دسته بندی،  نوار ابزاری با قابلیت های مختلف در پایین صفحه نمایش داده می شود که امکاناتی نظیر حذف، ویرایش ، به اشتراک گذاری ، تغییر دسته بندی و … را برای کاربران فراهم می سازد.

فایلگرام مدیریت مطالب شبکه های اجتماعی

از دیگر قابلیتهای این برنامه می توان به سیستم ذخیره متن آن اشاره نمود. درواقع کاربران علاوه بر ذخیره و ویرایش مطالب دلخواه در دسته بندی های مرتبط ، امکان نوشتن و ویرایش نوشته های شخصی خود در قالب دفتر خاطرات یا دفترچه یادداشت را خواهند داشت.

در بخش های مربوط به دسته بندی تصاویر و فایل های ویدئویی نیز امکان افزودن توضیحات به عکس یا کلیپ های ذخیره شده امکان پذیر می باشد که بسیار کاربردی و مفید به نظر می رسد.
از دیگر قابلیتهای جذاب و جدید این برنامه می توان به قابلیت (بسته بندی) اشاره نمود.در این بخش کاربران می توانند فایل های مختلفی از جمله عکس ، کلیپ ، موزیک  و متن را در قالب یک بسته ذخیره  ودر زمان مناسب  در شبکه ها ی اجتماعی ارسال نمایند.

فایلگرام مدیریت مطالب شبکه های اجتماعی

لازم به ذکر است که برنامه فایلگرام علاوه بر دسته بندی  اطلاعات  شبکه های اجتماعی ، همانند یک فایل منیجر امکان دسته بندی اطلاعات حافظه گوشی را نیز برای کاربران فراهم می نماید.
در نهایت  اپلیکیشن فایلگرام عملکرد خود را با تعریف رمز عبور جهت ورود به برنامه و همچنین تهیه نسخه پشتیبان از متون دسته بندی شده تکمیل نموده است.

رابط کاربری:
رابط کاربری این برنامه بسیار هوشمندانه و زیبا طراحی شده است، بطوریکه خلاقیت به کار رفته در طراحی منوی اصلی برنامه سبب می شود که کاربران به راحتی و به سرعت به قسمت های مختلف نرم افزار دسترسی داشته باشند. همچنین استفاده از آیکن های فلت و زیبا در کنار رنگبندی شاد و مناسب  همراه با حفظ  سادگی و رعایت استاندارد های طراحی  سبب  جذابیت و یکپارچگی این رابط کاربری شده است.

قیمت:
با توجه به  ایده برنامه ، سطح برنامه نویسی، رابط کاربری و امکانات مختلفی که در برنامه فایلگرام در نظر گرفته شده است برنامه از زمان نصب به مدت دوازده روز رایگان و استفاده از تمام قابلیت های آن امکان پذیر می باشد، پس از آن کاربران در صورت تمایل به استفاده دائمی از برنامه  می توانند  با پرداخت مبلغ ۴۵۰۰  تومان به صورت درون برنامه ای ، برنامه را به نسخه دائمی ارتقاء دهند.

در انتها تجربه کار با این برنامه را به همه کاربران توصیه می نماییم.

badge-l
 منبع: کافه دولوپرز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا