تصویر نیمه بالای «وان‌پلاس ۵تی» منتشر شد (+عکس)

در این تصویر مشخص شد لبه‌های بسیار باریک نمایشگر دستگاه را محافظت می‌کنند و این نشان می‌دهد که شرکت وان‌پلاس پرچمدار جدید خود را با نمایشگر یکپارچه روانه بازار می‌کند.

موبنا – این روزها اخبار و شایعات فراوان در مورد مدل جدید گوشی هوشمند شرکت وان‌پلاس موسوم به «وان‌پلاس ۵تی» منتشر می‌شود و امروز به صورت رسمی تصویر نیمه بالای بدنه این دستگاه منتشر شده است. اگرچه این تصویر نصفه بخش‌هایی از گوشی مذکور را به نمایش گذاشته است، ولی از روی همین تصویر می‌توان دریافت شرکت چینی برای دستگاه یاد شده طراحی جدید در نظر گرفته است و در کنار آن می‌توان پیش‌بینی کرد تصویر نیمه پایین دستگاه هم مشابه است.

در این تصویر مشخص شد لبه‌های بسیار باریک نمایشگر دستگاه را محافظت می‌کنند و این نشان می‌دهد که شرکت وان‌پلاس پرچمدار جدید خود را با نمایشگر یکپارچه روانه بازار می‌کند. نسبت این نمایشگر از استاندارد ۱۸:۹ پیروی می‌کند و البته اندازه دستگاه نسبت «گلکسی اس۸» و «ال‌جی وی۳۰» کوچکتر است.

تصویر نیمه بالای «وان‌پلاس ۵تی» منتشر شد (+عکس)

تصاویر در این گوشی هوشمند با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل منتشر می‌شوند و قرار است ظرفیت باتری آن همه کاربران را شگفت‌زده کند.

منابع آگاه همچنین گزارش دادند پشت بدنه این گوشی هوشمند شبیه یک دستگاه چینی موسوم به «اوپو آر۱۱اِس» طراحی شده است و دو لنز ۲۰ مگاپیکسلی دوربین در کنار یکدیگر وظیفه تصویربرداری را برعهده دارد و حسگر اثر انگشت هم به پشت بدنه انتقال یافته است.

گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵تی» در تاریخ ۱۶ نوامبر یعنی حدود دو هفته دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود و هنوز قیمت نهایی آن اعلام نشده است. با این وجود کارشناسان می‌گویند این دستگاه با قیمت بین ۵۵۰ و ۶۵۰ دلار به فروش می‌رسد که البته برای مدل ۶۴ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایتی قیمت ۵۵۰ دلار و برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی قیمت ۶۵۰ دلار در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا