گوشی هوشمند ۶۰۰ دلاری مجهز به قوی‌ترین تراشه جهان و رم ۸ گیگابایتی

در جدیدترین خبرها تایید شد که «رِیزِر فون» رم ۸ گیگابایتی دارد که برای باز کردن همزمان چند اپلیکیشن سنگین و بازی‌های ویدیویی پیشرفته مناسب است.

موبنا – تا زمان معرفی رسمی گوشی هوشمند «رِیزِر فون» مخصوص علاقمندان به بازی‌های ویدیویی تنها یک روز باقی مانده است و در آخرین خبرها اعلام شده است که از این محصول در تاریخ یک نوامبر به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

گوشی هوشمند «رِیزِر فون» دو هفته قبل به مرکز استانداردسازی «جی‌اف‌اکس‌بنچ» رفت تا آخرین بررسی‌ها روی آن انجام شود و این مرکز روی سایت اینترنتی خود توضیح داد که این گوشی هوشمند پردازنده پرقدرت اسنپدراگون ۸۳۵ را شامل می‌شود و از دیگر امکنات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.

گوشی هوشمند ۶۰۰ دلاری مجهز به قوی‌ترین تراشه جهان و رم ۸ گیگابایتی

امروز یک خبر جدیدتر هم در این زمینه منتشر شد و منابع آگاه گزارش دادند که این گوشی هوشمند از هفته آینده به دست کاربران جهانی می‌رسد. در جدیدترین خبرها هم تایید شد که «رِیزِر فون» رم ۸ گیگابایتی دارد که برای باز کردن همزمان چند اپلیکیشن سنگین و بازی‌های ویدیویی پیشرفته مناسب است. این گوشی باتری پرتوان ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را هم شامل می شود و فناوری شارژ سریع «کوئیک شارژ» کوالکام هم برای آن در نظر گرفته شده است.

این محصول نمایشگر لمسی ۵.۷۲ اینچی دارد و دوربین آن به لنز دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسی مجهز شده است. اسپیکر دالبی ATMOS، دو اسپیکر پرقدرت در قسمت روی دستگاه و … از دیگر امکانات این محصول خواهد بود.

این گوشی هوشمند پیشرفته و پرقدرت با قیمت ۶۰۰ دلار وارد بازار می‌شود و شرکت آمازون هم قصد دارد به صورت اینترنتی آن را به کاربران جهانی بفروشد.

دکمه بازگشت به بالا