فالوئرپلاس؛ فالوئر خود را رایگان افزایش دهید

بدون شک افراد زیادی می‌خواهند که تعداد فالوئر‌های آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی چندین هزار نفر باشد و به همین دلیل نیز برنامه فالوئر پلاس اینستاگرام توانسته با استقبال نسبتا خوب کاربران مواجه شود و در این بین بسیاری از افراد نیز توانسته‌اند دنبال کننده‌های زیادی را به دست آورند.

موبنا – هرچند گرافیک این برنامه در نوع خود ساده است و از رنگ ها با هم هماهنگ دیده نمی شوند اما رابط کاربری آن بسیار ساده و شیک طراحی شده است. ویژگی های این برنامه در ظاهر خود بسیار ابتدایی و ساده نمایان شده است اما به هنگام ورود به هر کدام از بخش ویژگی های جدیدی در دسترس کاربر قرار می گیرد. ما رابط کاربری را بی ریا اما توپُر تعریف می کنیم.

فالوئرپلاس؛ فالوئر خود را رایگان افزایش دهید

کاربرد:

این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا تعداد فالوورهای خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام افزایش دهید و لایک و کامنت بیشتری برای عکس هایتان دریافت کنید. درواقع “فالوئر پلاس” باعث میشود تا کاربران تعامل بیشتری با هم پیدا کنند و با دنبال کردن و لایک تصاویر یکدیگر، آمار صفحه اینستاگرامی خود را بهبود بخشند. در ادامه نحوه انجام این کار و بخش های مختلف اپلیکیشن فوق را نام برده ایم.

قبل از هر اقدامی باید از طریق “فالوئر پلاس” وارد حساب اینستاگرام خود شوید که این کار در امنیت کامل و با مجوز شبکه اجتماعی مذکور انجام میپذیرد.

حال وقت آن رسیده که برای عکس های دلخواه خود لایک و کامنت جمع آوری کنید که بدین منظور باید تعداد سکه کافی داشته باشید. در “فالوئر پلاس” میتوانید بسته های سکه با تعداد مشخص خریداری نمایید یا در ازای لایک کردن، کامنت گذاشتن و یا دنبال کردن، سکه بدست آورید. با لمس گزینه دریافت سکه رایگان، باید یکی از ۳ پیشنهاد ذکر شده را انتخاب نمایید که نحوه عملکرد هر کدام متفاوت است. در بخش لایک کن تنها میبایست عکس هایی که به صورت تصادفی به نمایش درمی آیند را بپسندید و یا به مورد بعدی بروید. . در بخش فالو کن، قابلیت دنبال کردن خودکار و توقف آن نیز به چشم میخورد که البته با این کار، گزینش پروفایل های دلخواه امکان پذیر نیست!

در پایان بد نیست به دو قابلیت جالب دیگر در “فالوئر پلاس” اشاره کنیم که یکی از آنها، انتقال سکه بین کاربران با وارد کردن نام کاربری و همچنین تبدیل سکه بدست آمده از فالوو به لایک میباشد که از طریق منوی کناری امکان پذیر است.

فالوئرپلاس؛ فالوئر خود را رایگان افزایش دهید فالوئرپلاس؛ فالوئر خود را رایگان افزایش دهید فالوئرپلاس؛ فالوئر خود را رایگان افزایش دهید

قیمت :

دریافت این برنامه اندرویدی بطور رایگان انجام میپذیرد و استفاده از آن تا جایی که نیاز به تعداد سکه زیاد نداشته باشید، بدون هزینه خواهد بود.و همچنین قیمت خریداری سکه بسیار کن می باشد.

ایده:

ایده طراحی اینجور اپلیکیشن ها بسیار عالی بوده و طرفداران زیادی میتوانند داشته باشد زیرا که برنامه اینستا گرام پرطرفدار و فاقد این امکانات می باشد.

 

دانلود برنامه

badge-l

  دریافت از کافه بازار  

 منبع: کافه دولوپرز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا