حس متفاوت استفاده از گوشی لوکس Porsche Design Mate 10 (+عکس)

زمانی که گوشی لوکس Porsche Design Mate 10 را از نزدیک می‌بینید و آن را در دست می‌گیرید، تفاوت این محصول با دیگر گوشی‌های موجود در بازار برای شما نمایان می‌شود.

موبنا – هوآوی به دنبال همکاری‌های خود با شرکت «پورشه دیزاین» برند جدیدی را به خانواده پرچمداران جدید خود اضافه کرد که با نام Porsche Design Huawei Mate 10 شناخته می‌شود و از آن می‌توان به عنوان یک گوشی لوکس و منحصر به‌فرد یاد کرد. البته باید گفت گوشی هوشمند جدید هوآوی از نظر شکل ظاهری و امکانات داخلی قابلیت تبدیل شدن به یک محصول لوکس را داشته است.

مدل ویژه گوشی هوشمند هوآوی که با طراحی «پورشه دیزاین» روانه بازار شده است نمایشگر ۶ اینچی FullView را شامل می‌شود و ضمن بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی و لنز باکیفیت Leica برای دوربین  دیجیتالی، مجموعه قابل ملاحظه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد. این گوشی هوشمند همچنین باتری پرقدرت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است و تردیدی نیست که با این امکانات می‌تواند با همه گوشی‌های پرقدرت جهان رقابت کند.

حس متفاوت استفاده از گوشی لوکس Porsche Design Mate 10 (+عکس)

زمانی که گوشی لوکس Porsche Design Huawei Mate 10 را از نزدیک می‌بینید و آن را در دست می‌گیرید، تفاوت این محصول با دیگر گوشی‌های موجود در بازار برای شما نمایان می‌شود. این گوشی هوشمند با طراحی و همکاری‌های مشترک شرکت چینی هوآوی و استدیو طراحی‌های لوکس شرکت پورشه واقع در شهر «زِل آم سی» اتریش ساخته شده است. «فردیناند پورشه» طراح سری اتومبیل‌های ۹۱۱ زمانی که فعالیت عملیاتی خود را در شرکت خودروسازی پورشه به اتمام رساند، در سال ۱۹۷۲ میلادی از کشور آلمان خارج شد و در شهر مذکور این مرکز را راه‌اندازی کرد. در سال‌های بعد استدیو پورشه در کشور اتریش بهترین و زیباترین طراحی‌ها را برای محصولات مختلف ارایه کرد و فعالیت آن فقط محدود به طراحی شد.

این مرکز با نام Studio F. A. Porsche شناخته می‌شود و هم‌اکنون در دو بخش اصلی فعالیت خود را پیش می‌برد. یکی از این بخش‌ها در ساختمان قدیمی و اصلی واقع شده است و بخش دیگر در یک ساختمان جدید فعالیت می‌کند و البته هر دو آنها زیر نظر یک مرکز واحد اداره می‌شوند و در نهایت محصولاتی با برند Porsche Design را روانه بازار می‌کنند. همکاری‌های اخیر این مرکز با شرکت هوآوی که به تولید گوشی هوشمند منحصر به‌فرد Porsche Design Mate 10 انجامید به خوب یدنبال شد و در نهایت این گوشی توانست نام خود را در خانواده بهترین گوشی‌های لوکس جهان جا دهد که البته شرکت هوآوی اصرار دارد که این محصول فقط یک گوشی هوشمند محسوب نمی‌شود و از آن می‌توان به عنوان یک ماهشین هوشمند جیبی مجهز به هوش مصنوعی هم یاد کرد.

حس متفاوت استفاده از گوشی لوکس Porsche Design Mate 10 (+عکس)

این گوشی هوشمند لوکس به جز طراحی زیبایی که دارد، قابلیت‌های داخلی پیشرفته و قابل ملاحظه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدنه این گوشی هوشمند به طور کامل از نوعی شیشه ضدضربه و ضدخش ساخته شده است و این ساختار شیشه‌ای یکپارچه علاوه بر آنکه به زیبایی گوشی می‌افزاید، قدرت آن را افزایش می‌دهد و وزن دستگاه را هم پایین می‌آورد. چارچوب اصلی بدنه گوشی از فلز ساخته شده است و این ترکیب زیبای فلز و شیشه در کنار یکدیگر Porsche Design Mate 10 را از همه گوشی‌های مشابه مجزا کرده است. هوآوی این گوشی هوشمند را به صورت انحصاری با رنگ مشکی الماسی روانه بازار می‌کند و رابط کاربری آن با مدل معمولی پرچمداران هوآوی اندکی تفاوت دارد. شرکت Porsche Design  بخش طراحی و مهندسی این گوشی هوشمند را با دقت بسیار بالا انجام داده است تا سطح جدیدی از تجربه کاربری گوشی‌ها ارایه شود.

حس متفاوت استفاده از گوشی لوکس Porsche Design Mate 10 (+عکس)

لنز جدید Leica که در دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است تصاویر با کیفیت بسیار بالا و با رنگ‌های واقعی را ارایه می‌دهد. دوربین دیجیتالی این گشوی هوشمند دو با دو لنز ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند و حتی کوچک‌ترین جزییات هم با بهترین کیفیت در تصویر نهایی لحاظ می‌شوند که این اتفاق به واسطه فناوری جدید بزرگنمایی تصویری هوآوی موسوم به Hybrid Zoom صورت می گیرد. روی این گوشی هوشمند تراشه پرقدرت Kirin 970 ساخت شرکت هوآوی به همراه رم ۶ گیگابایتی به کار گرفته شده است تا دستگاه از سیستم عامل اندروید ۷ نوقا که روی آن نصب شده بیشترین بهره را ببرد و در نهایت نمایشگر ۶ اینچی تصاویر را با بالاترین کیفیت به نمایش می‌گذارد.

حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این مدل لوکس و منحصر به فرد ۲۵۶ گیگابایتی است که این قابلیت بالاترین میزان حافظه داخلی برای خانواده گوشی‌های Mate 10 هوآوی است. با هر بار شارژ باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه کاربر می‌تواند به مدت دو روز بدون نگرانی از انرژی مصرفی همه فعالیت‌های خود را انجام دهد و زمانی که دستگاه ۲۰ دقیقه به انرژی الکتریسیته متصل می شود، انرژی لازم معادل یک روز برای آن ارایه می‌شود.

این گوشی هوشمند لوکس بر خلاف مدل‌های مشابه دیگر برندها قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را فراهم می‌کند و حسگر اثر انگشت در پشت بدنه آن جاسازی شده است. شرکت «پورشه دیزاین» این محصول را با لوازم جانبی مربوطه در اختیار کاربران می‌گذارد و برای آن یک قاب چرمی لوکس در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند که جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری دارد، سیستم ورودی USB-C را هم شامل می‌شود.

حس متفاوت استفاده از گوشی لوکس Porsche Design Mate 10 (+عکس)

مهم‌ترین مشخصات گوشی هوشمند Porsche Design Mate 10 هوآوی را می‌توان به قرار زیر اعلام کرد:

  • بدنه شیشه‌ای دست‌ساز به رنگ مشکی الماسی
  • ترکیب شیشه منحنی با چارچوب بدنه فلزی
  • تراشه Kirin 970 مجهز به سیستم هوش مصنوعی
  • حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی
  • رم ۶ گیگابایتی
  • سریع‌ترین سیستم ارتباطی موسوم به Cat 18 با قابلیت انتقال داده با میانگین سرعت ۱.۲ گیگابیت در ثانیه
  • نسل جدید لنز دوربین Leica مجهز به دو حسگر ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی، با فناوری Hybrid Zoom
  • باتری پرظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مناسب برای نگه داشتن شارژ به مدت دو روز
  • سیستم شارپ فوق پرسرعت با قابلیت شارژ ۵۸ درصد باتری در کمتر از ۳۰ دقیقه
  • نمایشگر ۶ اینچی FullView متشکل از ۷ لایه مختلف با تناسب ۱۸:۹
  • حسگر اثر انگشت هوشمند با بالاترین درجه امنیتی
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم رومینگ جهانی در دو سیم کارت داخلی دستگاه
  • قابلیت به‌روز رسانی به سیستم عامل اندروید ۸.۰ اریو
  • قاب چرمی درجه یک با بالاترین کیفیت
  • سیستم ورودی USB-C به همراه جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری هدفون
  • لوازم جانبی بیشتر شامل: هدست استریو Porsche Design Premium، کابل USB-C، دو مدل شارژ مجزا متناسب با استاندارد اروپا و بریتانیا
  • طراحی شده در دو نسخه مجزا برای چین و دیگر کشورهای جهان

حس متفاوت استفاده از گوشی لوکس Porsche Design Mate 10 (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا