نوکیا ارزان‌ترین گوشی اندرویدی جهان را عرضه می‌کند

گوشی هوشمند «نوکیا ۲» زمانی که وارد بازار شود کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

موبنا – «نوکیا ۲» که ارزان‌ترین گوشی هوشنمد اندرویدی محسوب می‌شود به زودی توسط شرکت HMD معرفی خواهد شد. اگر چه پیش‌بینی می شود این محصول در خانواده گوشی‌های رده پایین طبقه‌بندی شود، ولی شرکت مذکور قصد دارد آن را در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به صورت گسترده وارد بازار جهانی کند و در برخی خبرها آمده است که شرکت فنلاندی پایان سال جاری میلادی آن را به دست مردم جهان می‌رساند.

«ایوان بلاس» مشهورترین کارشناس فناوری صاحب حساب کاربری evleaks د رشبکه اجتماعی توئیتر در مورد این محصول هم اظهار نظر کرد و توضیح داد روی این گوشی هوشمند ارزان قیمت تراشه «اسنپدراگون ۲۱۲» نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی اشاره کرد.

نوکیا ارزان‌ترین گوشی اندرویدی جهان را عرضه می‌کند

در حالی که هنوز اندازه نمایشگر گوشی اعلام نشده است، منابع آگاه می‌گویند تصاویر در آن با کیفیت HD یا همان ۷۲۰ پیکسلی به نمایش درمی‌آید.

این گوشی هوشمند در قسمت پشت بدنه دوربین ۸ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و دوربین سلفی آن هم ۵ گاپیکسلی است تا تماس‌های تصویری و عکس‌های سلفی با کیفیت قابل قبول ارایه شوند. هنوز ظرفیت باتری این دستگاه تایید نشده است. ولی در خبرهای قبلی آمده بود که ارزان‌ترین گوشی اندرویدی جهان با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری وارد بازار می‌شود و روی آن سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نصب شده است.

گوشی هوشمند «نوکیا ۲» زمانی که وارد بازار شود کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا