افتتاح نخستین فروشگاه هوآوی در خاورمیانه

در حالی که این مرکز نخستین فروشگاه مستقل هوآوی در خاورمیانه محسوب می‌شود، شرکت چینی تصمیم دارد پنج فروشگاه مستقل در کشور امارات متحده عربی را‌ه‌اندازی کند.

موبنا – شرکت هوآوی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان قصد دارد فعالیت‌های خود را در خاورمیانه گسترش دهد و در این راستا نخستین شعبه مستقل آن در منطقه خاورمیانه و آفریقا (MEA) این ماه در مرکز خرید «دبی مال» در شهر دبی افتتاح می‌شود.

این شرکت هم اکنون شبکه بزرگی متشکل از ۵۰ مرکز ارایه دهنده محصولات خود در خاورمیانه را در اختیار دارد و با این وجود به منظور گسترش فعالیت‌های هرچه بیشتر خود به عنوان سومین شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان تصمیم دارد فروشگاه‌های مستقل راه اندازی کند.

در مرکز خرید «دبی مال» یکی از بزرگترین فروشگاه‌ها به هوآوی اختصاص یافته است و زمانی که اواخر ماه جاری میلادی افتتاح شود طیف گسترده‌ای از محصولات آن از جمله گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی، فناوری‌های پوشیدنی، رایانه‌های شخصی و لوازم جانبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این فروشگاه قرار است دو پرچمدار جدید این شرکت با نام‌های Mate 10 و Mate 10 Pro هم عرضه شوند و دیگر محصولات از جمله Nova 2 Plus، Matebook X و Watch 2 در اختیار کاربران قرار گیرد.

افتتاح نخستین فروشگاه هوآوی در خاورمیانه

در حالی که این مرکز نخستین فروشگاه مستقل هوآوی در خاورمیانه محسوب می‌شود، شرکت چینی تصمیم دارد پنج فروشگاه مستقل در کشور امارات متحده عربی را‌ه‌اندازی کند و این سیاست را در دیگر نقاط جهان هم ادامه دهد.

«جین جیائو» مدیر گروه تجاری مصرف‌کنندگان هوآوی در خاورمیانه و آفریقا با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «فروشگاه لوکس و زیبای هوآوری یک گام جدید در تاریخ حضور این شرکت در منطقه محسوب می‌شود. این نخستین فروشگاه مستقل هوآوی در خاورمیانه و آفریقا است که فعالیت خود را به زودی آغاز می‌کند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا