معرفی و بررسی اپلیکیشن خرید شارژ «گرین شارژ»

با گسترش روزافزون کاربران موبایل و مشترکان اینترنت، روش تامین هزینه استفاده از خدمات اپراتورهای تلفن همراه، به یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران و مشترکان تبدیل شده است. بطوری که یکی از مهم ترین فاکتورهای ارائه خدمات به کاربران در فضای رقابتی سهولت در خرید شارژ است که در این بین شرکت ایرانسل بهترین شیوه ها جهت تامین هزینه کارابران خود را تا به الان ارائه داده است.

موبنا – در این بین توسعه دهندگان با شیوه های ارائه شده توسط اپراتورها با ارائه اپلیکیشن های مختلف این روند تامین هزینه و خرید شارژ را تا حد بسیار زیادی آسان تر کرده اند. یکی از برترین اپلیکیشن های در این حوزه، “گرین شارژ حرفه ای” گروه زهری اپ است که کاملترین ،پرکاربرد ترین نرم افزار خرید شارژ مستقیم همه اپراتورها ،خدمات اپراتور ها،خرید کد شارژ و پرداخت قبوض و خرید بدون نیاز به اینترنت را ارائه داده است. با کافه دولوپرز همراه باشید.

 

با بررسی اپلیکیشن خرید شارژ “گرین شارژ حرفه ای” در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

معرفی اپلیکشن:

در این برنامه علاوه بر شارژ مستقیم ایرانسل و رایتل و همراه اول میتوانید کارت شارژ همراه اول، رایتل و تالیا و ایرانسل هم تهیه کنید.

فقط کافی است سیم کارت شما ایرانسل یا رایتل باشد تا این امکان رو داشته باشید که کارت شارژ تمام اپراتورها رو تهیه کنید و کد شارژ به شماره شما پیامک شود.

با کمک این برنامه هرگز نیازی به مغازه، عابر بانک، اینترنت یا حتی گرفتن کد خاصی ندارید و میتوانید در هر جایی که هستید در منزل، مهمانی، تاکسی، مترو یا هر جای دیگری به راحتی شارژ تهیه کنید. کافی است پس از وارد کردن مبلغ دلخواه شارژ از ۱,۰۰۰ تومان تا ۲۵۰,۰۰۰ با یک کلیک شارژ تهیه کنید.

 

رابط کاربری و کارکرد:

رابط کاربری گرین شارژ بسیار زیبا و شیک است و همه امکانات این اپلیکیشن طبق آخرین استانداردهای طراحی و جاسازی شده اند. وشما مشکلی در دسترسی به تمامی امکانات این اپلیکیشن نخواهید داشت. با این حال گرافیک گرین شارژ بسیار شیک و زیبا است و فضای سبز رنگ اپلیکیشن با نام آن همخوانی دارد.

این اپلیکیشن از لحاظ کارکرد همه وعده هایی که در معرفی آن به شما داده است را عملی می کند، و شما به سادگی با وارد کردن شماره موبایل خود می توانید شارژ را در چند مرحله کوتاه خریداری کنید. همچنین به لطف امکانات بیشتر اپراتور ایرانسل، دکمه هایی جهت شارژ وایمکس و بسته ۳G ایرانسل در ان اپلیکشن تعبیه شده است.

تنها نکته آزار دهنده در این اپلیکیشن استفاده از سرویس تبلیغاتی عدد است. چراکه با توجه به اینکه ماهیت این اپلیکشن تجاری است و توسعه دهنده از طریق خرید شارژ کاربران خود می تواند کسب درامد کند جهت آسایش کاربران خود بهتر است این سرویس تبلیغاتی در این اپلیکیشن حذف شود. و ما امیدواریم بعد از این نقد و بررسی این مورد اصلاح گردد.

 

سخن پایانی:

اپلیکیشن گرین شارژ یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های خرید شارژ ایران است که سازنده آن یکی از مطرح ترین تیم های توسعه نرم افزاری اندروید، یعنی تیم زهری اپ است.  و با نصب این اپلیکیشن می توان گفت شما دیگر دغدغه ای جهت خرید شارژ نخواهید داشت و در سریع ترین زمان ممکن خرید شارژ شما انجام می گیرد.

 

badge-g

 

 منبع: کافه دولوپرز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا