بازدید و دیدار صمیمانه مدیر عامل هلدینگ داده ورزی سداد از شعبه مستقل حافظ بانک ملی ایران

در پی بازدید و دیدار دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره هلدینگ داده ورزی سداد از شعبه مستقل حافظ (تهران) بانک ملی ایران با آقای تیموریان مطلق ریاست شعبه ، معاونان و همکاران واحد VIP و نمایندگان Account Office شعبه یاد شده، از پشتیبانی های شرکت داده ورزی سداد از شعب بانک ملی یاد کرد و نقطه نظرات همکاران را نسبت به سرویس های بهنگام شرکت در حوزه سخت افزار و نرم افزار مطرح و خواستار نظرات آنان در این زمینه شد.

موبنا – وی همچنین یادآور شد که شعبه حافظ در دوره مدیریت جدید آقای تیموریان و با درایت و همدلی توانسته است دو درجه افزایش جایگاه پیدا کند و بعنوان پایلوت در خصوص ایجاد واحد vip و تخصیص فضای مناسب به مشتریان خاص و افزایش تعداد مشتریان در کوتاه زمان ، رشد چشمگیر داشته و این رمز موفقیت در کار گروهی است.
مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد تصریح کرد: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت های گسترده در کارکنان بانک ملی، زمینه های هم افزایی در بانک را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و با برنامه ریزی مدون، شاهد افزایش منابع بانک و ارتقاء و توسعه طرح مدیرخدمات ویژه در آینده نزدیک خواهیم بود.
در ادامه آقای تیموریان رئیس شعبه مستقل حافظ بانک ملی نیز ضمن استقبال و خوش آمدگویی ، نهایت تشکر و سپاس خود را از شرکت داده ورزی سداد اعلام و از توانایی متخصصان جوان شرکت در حوزه ی فناوری اطلاعات به نیکی یاد کرد و رضایت همکاران در شعب و به تبع آن رضایت مشتریان بانک ملی را وابسته به تلاش های شبانه روزی متخصصان سخت کوش سداد برشمرد و همچنین یادآور شد که پیاده سازی موثر طرح مدیر خدمات ویژه (account officer ) که به پیشنهاد و تأکید دکتر حسین زاده مدیر عامل محترم بانک ملی مدنظر قرار گرفته است؛ در شعبه حافظ کاملاً مشهود است . شایان توجه است که شعبه حافظ یکی از نخستین شعبه های پیشرو در اجرای طرح مدیر خدمات ویژه است که توانسته تحولی اساسی در خدمات رسانی به مشتریان فراهم کند.
دکتر خالقی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و مسایل و امورکاری همکاران قرار گرفت و به اهمیت همدلی، همراهی و تحقق شعار ” ما میتوانیم ” اشاره کرد و همراهی و همکاری های فی مابین ستاد بانک ملی و شعب و شرکت داده ورزی سداد را اصلی مهم در قطب قرار گرفتن بانک ملی ایران در حوزه فناوری اطلاعات عنوان کرد و این همدلی و وفاق را مورد تقدیر قرار داد . در پایان این دیدار رئیس و کارکنان شعبه مستقل حافظ بانک ملی ایران با مدیر عامل هلدینگ داده ورزی سداد، عکسی به رسم یادبود گرفتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا