خدمات اختصاصی بانک ایران زمین به مشتریان با طراحی وب اپلیکیشن جدید

بانک ایران زمین برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و تسهیل ارتباط گیری با خدمات بانک از طریق موبایل، وب اپلیکیشن اختصاصی برای بانک ایران زمین را طراحی کرد و در دسترس مشتریان قرار داد.

موبنا – به گزارش موبنا، بانک ایران زمین برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و تسهیل ارتباط گیری با خدمات بانک از طریق موبایل وب اپلیکیشن اختصاصی برای بانک ایران زمین را طراحی کرد و در دسترس مشتریان قرار داد. مشتریان بانک ایران زمین می توانند از طریق این اپلیکیشن به سایت باشگاه مشتریان این بانک دسترسی داشته باشند.
وب اپلیکیشن نرم افزاری کاربردی است که پشتیبانی آن توسط یک مرورگر صورت می گیرد و طراحی داخلی پیچیده ای دارد. مهمترین کاربرد آن پیاده سازی انواع نرم افزارهای تحت وب و یکپارچه در بستر موبایل و اینترنت است.
وب اپلیکیشن تفاوتهای جزیی اما مهمی با وب سایت دارد که آن را متمایز می کند . معمولا وب سایت با تاکید بر محتوا به انتشار یک خبر یا یک مطلب و یا ارائه توضیحات در مورد یک خدمت می پردازد و این درحالیست که وب اپلیکیشن تعامل با کاربر را اولویت قرار می دهد. یک وب اپلیکیشن در ارتباط با مشتری در اثر تعامل با کاربر اطلاعاتی را کسب کرده در ادامه پردازش می کند و مطلبی را به کاربر نمایش می دهد که مورد نیاز آن کاربر است و پارامترهای سلیقه ای فرد مرتبط است.
به همین دلیل ایجاد این خدمت از طرف بانک ایران زمین هوشمندانه و پرکاربرد است. لازم به ذکر است در حال حاضر این اپلیکیشن برای نسخه اندروید در دسترس قرار دارد و بخش های متفاوتی دارد که دسترسی کامل به سایت باشگاه مشتریان را امکان پذیر می کند. این باشگاه را به صورت کامل معرفی کرده و قوانین باشگاه مشتریان را یادآور می شود و با راهنمایی برای ثبت نام، نام کاربری و کلمه عبور را در اختیار کاربر می گذارد.
وب اپلیکیشن، طرحی برای همراهی تمام مشتریان
سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در معرفی این وب اپلیکیشن به خبرنگار تیتر۲۰ عنوان کرد: مثل تمام اپلیکیشن های موجود برای تسهیل روند کار مشتریان طراحی شده که به طور خاص این وب اپلیکیشن برای استفاده اعضای باشگاه برای خرید محصول افراد از شرکتها تعبیه شده است.
وی افزود: این وب اپلیکیشن در تمامی گوشی و تبلت های هوشمند قابل استفاده است . مشتریان باشگاه بانک ایران زمین امتیازاتی که با اقدامات اعلام شده کسب کرده اند که شامل هر تراکنش و اقدام بانکداری الکترونیک است می توانند توسط این وب اپلیکیشن امتیازات کسب شده را هزینه و استفاده کنند.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین افزود: این در شرایطی است که این امتیازات و بهره مندی ،قبل از این وب اپلیکیشن در وب سایت قابل استفاده بود اما توانستیم با این طرح،‌کاربردی آسانتر و سریعتر در گوشی همراه شخص را فراهم آوردیم تا راحت تر از این امتیازات استفاده کنند به نوعی بانک با این طرح عملا خدمات را همراه همه مشتریان کرده است.
وی در پاسخ به این سوال که گوشی های سیستم عامل ios چرا از این تسهیلات محرومند پاسخ داد: طراحی این وب اپلیکیشن برای گوشی های آیفون هم در حال انجام است و به زودی به مرحله اجرا می رسد.
استاد این برنامه را مختص بانک ایران زمین اعلام کرد و افزود: این وب اپلیکیشن از تسهیلاتی است که تنها توسط بانک ایران زمین ارائه می شود و بانک دیگری خدمات این چنینی ندارد.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین درخصوص بازتاب اجرای این وب اپلیکیشن و تعداد کاربران آن اضافه کرد: با توجه به اینکه جمعیت جوان ما زیاد است و استفاده از گوشی های هوشمند در سطح کشور بسیار است، تعداد کاربرانی که از ابتدای اجرای این طرح اقدام به عضویت کرده اند زیاد است و در ادامه نیز از سرعت رشد خوبی برخوردار بوده و ما در این زمینه از حمایت همیشگی مشتریان بانک ایران زمین تقدیر می کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا