شکل ظاهری «گلکسی اس۹» چگونه است؟

در این گوشی هوشمند جدید نباید منتظر یک تغییر طراحی بزرگ باشید و سامسونگ ترجیح می‌دهد در «گلکسی اس۹» ساختار اصلی را مانند گوشی هوشمند قبلی حفظ کند.

موبنا – سامسونگ یکی از نخستین شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند بود که دستگاه موبایلی با نمایشگر یکپارچه و بدون لبه را وارد بازار کرد و این اتفاق با ایجاد توفان جدید در دنیای تلفن همراه بزرگترین تحول بعدی در این صنعت را رقم زد. دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» و پس از آنها «گلکسی نوت ۸» که نمایشگر بدون لبه را شامل می‌شدند موفقیت‌های سامسونگ در این عرصه را دو چندان کردند و هم‌اکنون که به عقب نمی‌کنیم به خاطر موفقیت‌های ادامه‌دار «گلکسی اس۸» به سختی می‌توان باور کرد که از زمان تولید آن بیش از ۶ ماه گذشته است.

این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر بدون لبه آپریل امسال وارد بازار شد که این تاریخ مربوط به ۶ ماه قبل می‌شود و سامسونگ هم اکنون عزم خود را جزم کرده است در کوتاه‌ترین زمان مدل بعدی این محصول یعنی «گلکسی اس۹» را روانه بازار کند.

اگرچه از هم‌اکنون تا زمان معرفی رسمی دو گوشی «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» با نمایشگر بدون لبه چند ماهی باقی مانده است، ولی از هم اکنون می‌توان با اطمینان کامل منتظر آنها بود. منابع آگاه این روزها اخبار و شایعات فراوانی را در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر کردند. البته هم‌اکنون نمی‌توان با قطعیت کامل در مورد این محصولات صحبت کرد، ولی برخی نکات مهم در مورد طراحی و قابلیت‌های داخلی آن اعلام شده است.

شکل ظاهری «گلکسی اس۹» چگونه است؟

در این گوشی هوشمند جدید نباید منتظر یک تغییر طراحی بزرگ باشید و سامسونگ ترجیح می‌دهد در «گلکسی اس۹» ساختار اصلی را مانند گوشی هوشمند قبلی حفظ کند. این طراحی برای چند سال مناسب خواهد بود تا شرکت سامسونگ با طراحی نمایشگر بدون لبه سال ۲۰۱۷ موفقیت خود را ادامه دهد.

شرکت سامسونگ ترجیح می‌دهد با حفظ این طراحی، در مدل بعدی پرچمدار خود از بدنه گوشی هوشمند بهره بیشتری ببرد و قابلیت‌های آن را نسبت به مدل کنونی تکامل دهد. بر این اساس قرار بر آن شده است بخش اعظم لبه بالایی و پایینی نمایشگر حذف شود و البته تغییرات بسیار اندک در طراحی لحاظ شود.

شرکت سامسونگ تناسب نمایشگر در دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» را ۱۸.۵:۹ در نظر گرفته است که از این نظر می‌توان آن را مشابه «آیفون اکس» اپل دانست. این شرکت کره‌ای همچنان ترجیح می‌دهد همه کلیدهای سخت‌افزاری را به پشت بدنه انتقال دهد و بر این کار احتمال می‌رود از سری گوشی‌های «گلکسی آ» خود الهام بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا