«اِلفون» گوشی ارزان با نمایشگر خمیده عرضه می‌کند

این کمپانی هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های جدیدتری را در دست دارد و محصولی را توسعه می‌دهد که از آن با نام «پرچمدار سال ۲۰۱۷» یاد می‌کند.

موبنا – شرکت «اِلفون» سال گذشته برای نخستین بار خود را به کاربران جهانی معرفی کرد و یک دستگاه گوشی هوشمند ارزان قیمت با نمایشگر مجهز به لبه‌های باریک و سخت‌افزار قابل قبول را به دست کاربران رساند. محصول قبلی که همچنان در بازار حضور دارد «اِلفون اس۸» نام داشت که البته فروش جهانی آن ماه گذشته آغاز شد.

این کمپانی هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های جدیدتری را در دست دارد و محصولی را توسعه می‌دهد که از آن با نام «پرچمدار سال ۲۰۱۷» یاد می‌کند. این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که نمایشگر آن در دو لبه خمیده شده است و نسبت به این نمایشگر AMOLED از نوع ۱۸:۹ است و لبه بسیار باریکی اطراف نمایشگر دیده می‌شود.

«اِلفون» گوشی ارزان با نمایشگر خمیده عرضه می‌کند

گوشی هوشمند به پردازنده میان‌رده «اسنپدراگون ۶۶۰» مجهز شده است که هشت هسته پردازشگر روی آن مورد استفاده قرار می‌گیرند و این تراشه برمبنای فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده است. هر هسته پردازشگر در تراشه مذکور با توان ۲.۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند و از آن می‌توان به عنوان قوی‌ترین تراشه میان‌رده در جهان یاد کرد.

تمام جزییاتی که از گوشی هوشمند جدید «اِلفون» منتشر شده این است. هنوز قیمت نهایی این گوشی هوشمند اعلام نشده است ولی پیش‌بینی می‌شود دستگاه مذکور به قدری ارزان باشد که امکان خرید آن برای همه کاربران فراهم شود.

«اِلفون» گوشی ارزان با نمایشگر خمیده عرضه می‌کند

دکمه بازگشت به بالا