پاک کردن پیام‌های ارسال شده در واتس‌اپ ممکن شد؛ ولی به‌سرعت

به منظور حذف کردن پیامی که از جانب شما ارسال شده است می‌بایست وارد صفحه گفت‌وگو با شخص مورد نظر شوید و پس از انتخاب پیام مورد نظر انگشت خود را روی آن نگه دارید.

موبنا – شرکت توسعه‌دهنده ابزار ارتباطی واتس‌اپ آزمایش‌های خود را برای قابلیت‌ جدید به اتمام رساند تا بر اساس آن کاربران بتوانند پیامی را که فکر می‌کنند نامناسب است پس بگیرند و پیش از اینکه مخاطب بخواند، آن را حذف کنند. با این اقدام جدید برای مشترکان اپلیکیشن ارتباطی واتس‌اپ قابلیت حذف پیا‌م‌های ارسال شده هم فراهم می‌شود و البته شما برای انجام چنین کاری می‌بایست به سرعت عمل کنید.

اگرچه واتس‌اپ هنوز هیچ گونه خبر رسمی در مورد قابلیت جدید خود منتشر نکرده است، ولی در صفحه مربوط به «پرسش‌ها و پاسخ‌های سریع» مربوط به این اپلیکیشن آمده است که به‌روزرسانی جدید آن امکانات جدید را شامل می‌شود. این قابلیت جدید «حذف کردن برای هر شخص» نام دارد و قرار است در اختیار کاربران اندروید، iOS و ویندوز فون قرار بگیرد.

پاک کردن پیام‌های ارسال شده در واتس‌اپ ممکن شد؛ ولی به‌سرعت

به منظور حذف کردن پیامی که از جانب شما ارسال شده است می‌بایست وارد صفحه گفت‌وگو با شخص مورد نظر شوید و پس از انتخاب پیام مورد نظر انگشت خود را روی آن نگه دارید تا پنجره مربوطه با عنوان «حذف کردن برای هر شخص» نمایان شود. این قابلیت جدید به کاربران امکان می‌دهد چند پیام را انتخاب کنند و آنها را در یک مرحله به صورت همزمان حذف کنند.

البته واتس‌اپ تصمیم گرفته است برای حذف هر پیام فقط ۷ دقیقه پس از ارسال آن به شما زمان دهد و به همین خاطر می‌بایست برای انجام چنین کاری عجله کنید. اگر موفق شوید یک پیام با عنوان زیر منتشر می‌شود: «این پیام پاک شده است».

به خاطر داشته باشید واتس‌اپ هنوز این قابلیت را برای به صورت عمومی برای همه کاربران عرضه نکرده است و بنابراین به نظر می‌رسد عموم مشترکان برای در اختیار گرفتن آن می‌بایست چند هفته منتظر بمانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا