دلایلی که شما را از خرید «گلکسی نوت ۸» پشیمان می کند!

در حالی ۲۹۶۹ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند، حدود ۴۴ درصد آنها توضیح داد که قیمت ۹۳۰ دلاری دستگاه آنها را از این خرید بازمی‌دارد.

موبنا – هفته گذشته یک نظرسنجی آنلاین جهانی انجام شد و کارشناسان از کاربران سوال کردند که به چه علت سراغ فبلت پرقدرت و پیشرفته سامسونگ موسوم به «گلکسی نوت ۸» نمی‌ورند. در این زمینه از کاربران سوال شد آیا آنها تصمیم به خرید «آیفون ۸» دارند یا منتظر «آیفون اکس» هستند؟

به هر حال در پایان این نظرسنجی جهانی مشخص شد مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود کاربران فبلت پرقدرت و پیشرفته جدید سامسونگ یعنی «گلکسی نوت ۸» را خریداری نکنند قیمت آن است و در حالی ۲۹۶۹ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند، حدود ۴۴ درصد آنها توضیح داد که قیمت ۹۳۰ دلاری دستگاه آنها را از این خرید بازمی‌دارد.

دلایلی که شما را از خرید «گلکسی نوت ۸» پشیمان می کند!

نکته مهم دیگری که کاربران به آن اشاره کردند اندازه بزرگ دستگاه و دشواری در حمل آن بود. در این میان برخی کاربران هم گفتند که منتظر «گلکسی اس۹» هستند و ترجیح می‌دهند چند ماه دیگر از دستگاه موبایلی کنونی استفاده کنند تا پرچمدار بعدی معرفی شود. این اتفاق در هواداران محصولات اپل هم به صورت مشابه دنبال شد تا «آیفون اکس» از راه برسد.

بر اساس نتایج حاصل از این نظرسنجی جهانی ۴۴.۳ کاربران به قیمت «گلکسی نوت ۸» به عنوان عامل اصلی برای نخریدن دستگاه اشاره کردند، ۱۳.۶ درصد از کاربران انداره آن را مشکل اصلی دیدند، ۱۴.۵ درصد رابط کاربری دستگاه را عامل اصلی دانستند،‌ ۴.۵ درصد توضیح دادند قلم هوشمند S Pen برای آنها کارایی ندارد، ۱۱ درصد گفتند هنوز نیازی نمی‌بینند گوشی کنونی را به‌روز کنند و ۱۲.۱ درصد هم به این مسئله اشاره کردند که منتظر عرضه «گلکسی اس۹» هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا