ثبت فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر «گلکسی نوت ۹»

برخی کارشناسان می‌گویند که احتمالا سامسونگ برای نخستین بار چنین فناوری را در فبلت «گلکسی نوت ۹» روانه بازار می‌کند.

موبنا – این روزها خبرهای فراوان در مورد جاسازی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر لمسی به گوش می‌رسد و امروز سامسونگ حق امتیازی را در این زمینه به ثبت رسانده است که احتمال می‌رود در پرچمدار بعدی گوشی‌های این شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس حق امتیاز مذکور حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر لمسی به کار گرفته شده است و احتمال می‌رود که این فناوری در گوشی هوشمند Galaxy S9 سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد. مدیر بازاریابی سامسونگ از فناوری مذکور در صفحه اختصاصی خود روی شبکه اجتماعی توئیتر این گونه یاد کرد: «بازار فناوری ممکن است هنوز برای دریافت این فناوری آماده نباشد».

ثبت فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر «گلکسی نوت ۹»

با این توضیح برخی کارشناسان می‌گویند که احتمالا سامسونگ برای نخستین بار چنین فناوری را در فبلت «گلکسی نوت ۹» روانه بازار می‌کند و درحالی که این دستگاه برای نمایشگر لمسی خود از طراحی Infinity استفاده خواهد کرد،‌ فناوری جدید که حق امتیاز آن در سازمان کره‌ای به ثبت رسیده است زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت.

سامسونگ در فناوری جدید خود یک حسگر لمسی را پیشش‌بینی کرده است که زیر نمایشگر مخفی می‌شود و البته قادر به شناسایی اثر انگشت است. لازم به ذکر است دو شرکت سامسونگ و اپل پیش از این هم فناوری‌های مشابهی را به ثبت رسانده بودند که احتمال می‌رفت در گوشی‌های «گلکسی اس۸» یا «آیفون اکس» از آنها استفاده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا